دوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره مدل سازی با راینو و ساب دیبسته های آموزشی راینوفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
ارسال کننده: varesh_book
تاریخ: 1393/2/29
تعداد بازديد : 6162

ترسیم بهترین راه برای بیان شخصیت و هویت حسی یک محصول است. در ترسیم دستی یا قلم نوری علاوه بر اینکه حس بیشتری را می توان انتقال داد، سبک و قلم هر کس نیز مشخص می شود. بیشتر ترسیم ها در طول روند طراحی و بر اساس برقراری ارتباط بین اطلاعات، شکل می گیرد.

کتاب «اسکچینگ اصول پایه (2)» که ادامه کتاب اول «اصول اسکیس و تکنیک های راندو در طراحی صنعتی (اسکچینگ 1) » است در تیرماه 1392 توسط انتشارات کتاب وارش منتشر شد. این کتاب نوشته کووس ایسن و روزلین استیور است که خانم زویا نوروزی آن را ترجمه و آقای علی مولائی ویرایش کردند. این کتاب شامل راهنمایی های گام به گام فراوانی است که چگونگی به وجود آمدن ترسیم را نشان می دهد. ترسیم یک شیء یا ایده یک روند سفت و سخت نیست بلکه تعاملی پر جنب و جوش است. اغلب برای نشان دادن روند طراحی محصول از ابتدا تا انتها از ترسیم استفاده می شود.

اسکچینگ 2، اصول پایه

به همین دلیل در این کتاب روند ترسیم نشان داده شده است. این روش مخاطب را در درک بیشتر برخی از راهبردهای ترسیم و تأثیر آن بر روی نتیجه نهایی کمک می کند. یکی از ویژگی های اسکچینگ 2 راهنمایی هایی مفید برای ترسیم با قلم نوری است. فصل بندی کتاب بر اساس سختی هایی که طراحان نوآموز در ابتدا با آنها مواجه می شوند، تقسیم بندی شده است.

فصل اول: اسکچینگ در طراحی
فصل دوم: روش ترسیم
فصل سوم: زاویه دید
فصل چهارم: توسعه اسکچینگ
فصل پنجم: حالت رنگ و مواد
فصل ششم: سریع و بی باک
فصل هفتم: زمینه محصول

مشخصات کتاب:
عنوان: اسکچینگ اصول پایه (2)
نویسندگان: کووس ایسن و روزلین استیور
مترجم: زویا نوروزی
ویراستار: علی مولائی
ناشر: کتاب وارش
قطع: رحلی
تعداد صفحه: 200
نوبت و سال چاپ: اول- 1392
شابک: 6-12-6654-600-978
قیمت: 29000 تومان

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1174&rnd=7132

نظر بازديدکنندگان (6)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما