فیلانوبسته های آموزشی راینودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
تاریخ: 1393/4/15
تعداد بازديد : 3156


ثبت نام گروه آموزشی هونر در کلاس های آمادگی مرحله دوم و آزمون عملی کارشناسی در رشته های طراحی صنعتی، گرافیک، مجسمه سازی، نقاشی، طراحی پارچه و لباس، نمایش و موسیقی آغاز شد.

طرح تضمینی:
با توجه به اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری و آزاد (که از سال 92 با هم ادغام شده اند) در دهه اول مرداد ماه و انتخاب رشته تا یک هفته بعد از آن، برخی از هنرجویان زمان ثبت نام کلاس های عملی در رشته های مورد علاقه خود را (حداکثر در دو رشته) به آن زمان موکول می کنند. همچنین برخی دیگر نیز پس از اعلام اسامی مجاز برای شرکت در آزمون مرحله دوم توسط سازمان سنجش در دهه اول مهر ماه، تصمیم به شروع دوره آمادگی کلاس های مرحله دوم می نمایند که این دو دسته از داوطلبان زمان کمتری نسبت به سایر داوطلبان خواهند داشت و موثرترین زمان را از دست خواهند داد.

گروه آموزشی هونر برای یاری به کلیه داوطلبان طرح تضمینی ارائه داده است تا کلیه داوطلبان بدون هیچ نگرانی ثبت نام خود را از هم اکنون آغاز کنند. در این طرح در صورتی که داوطلب مجاز به انجام آزمون عملی نشود، شهریه به صورت کامل عودت داده می شود.

کلاس های آمادگی آزمون عملی در رشته طراحی صنعتی با حضور مهندس آروند (یکی از برگزیدگان A Design Award & Competition 2013-2014) برگزار می گردد.

با توجه به اینکه در هنرستان رشته طراحی صنعتی وجود ندارد، اکثر کسانی که در کنکور سراسری پس از اعلام نتایج رتبه بالاتری نسبت به شما دارند، یا در آزمون عملی شرکت نخواهند کرد و یا رشته طراحی صنعتی را انتخاب نمی کنند. بنابراین رتبه شما بهتر از چیزی است که در زیر گروه 2 مشاهده می کنید.

طراحی صنعتی رشته ای است که برای آزمون عملی آن به تحصیلات دانشگاهی نیاز است. با توجه به اینکه اساتید مصحح در آزمون، اکثراً اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران، هنر و الزهرا هستند و با شناختی که اساتید مؤسسه از این مصححین دارند، می توان در آزمون موفق شد.

آزمون عملی شامل دو بخش می باشد:
1- بخش تئوری (تشریحی)
2- بخش عملی

در بخش تئوری و تشریحی شناخت کافی نسبت به مسائل فنی، مهارت های صنعتی، شناخت ابزار و نگاه دقیق داوطلبان به محصولات کاربردی روزمره و پیرامون در اولویت هستند، که در کلاس ها به آنها پرداخته می شود و نمونه های زیادی مورد بررسی قرار می گیرند.

در بخش عملی: قدرت اسکچینگ، طراحی و جنس خط در طراحی صنعتی، ارگونومی و طراحی بر اساس پرسپکتیو، رنگ گذاری، راندو، نقشه های فنی، مواد و روش های ساخت و همینطور ایده پردازی و خلاقیت به آنها آموزش داده می شود و کلیه مسائل تکنیکی و فنی لازم برای موفقیت طبق نظر، سلیقه و دیدگاه مصححین انجام خواهد شد.

- تعداد جلسات این کلاس حداقل 10 جلسه آموزشی 3 ساعته خواهد بود.

مؤسسه هونر در زمینه آزمون عملی هنر، کلاس های زیر را نیز برگزار می نماید:
1- کلاس مرحله دوم (آزمون عملی) گرافیک
2- کلاس مرحله دوم (آزمون عملی)نقاشی
3- کلاس مرحله دوم (آزمون عملی) طراحی پارچه و لباس
4- کلاس مرحله دوم (آزمون عملی) مجسمه سازی
5- کلاس مرحله دوم (آزمون عملی) نمایش (کلیه گرایش ها)
6- کلاس مرحله دوم (آزمون عملی) موسیقی

*کلیه کلاس ها زیر نظر برترین اساتید کشور برگزار خواهد شد. اساتید مؤسسه براساس سلیقه مصححین کار خواهند کرد و بر همین اساس درصد قبولی داوطلبان حتی افرادی که در آزمون تئوری (مرحله اول) رتبه نامناسبی کسب کرده اند افزایش خواهد یافت.

جهت دریافت اطلاعات کامل تر در زمینه رشته های ذکر شده اینجا کلیک کنید.

هنرجویان جهت ثبت نام و یا دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با تلفن مؤسسه تماس حاصل فرمایید و یا حضوراً به آدرس ذیل مراجعه نمایند.


تلفن: 77201320(021)
آدرس سایت: www.hoonar.com

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1190&rnd=4649

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما