بسته های آموزشی راینودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
دسته بندی: اخبار سايت
تاریخ: 1393/7/20
تعداد بازديد : 4591

پایان نامه های طراحی صنعتیدسترسی به اطلاعات پایان نامه های طراحی صنعتی، اگرچه از طریق وب سایت برخی از دانشگاه ها فراهم شده است، اما جستجو به صورت متمرکز در عناوین و خلاصه پایان نامه ها، نیازی بود که جای خالی آن در فضای آکادمیک طراحی صنعتی ایران مشهود بود. 

با راه اندازی بخش پایان نامه های طراحی صنعتی که اطلاعات آن به تدریج توسط اعضا تکمیل خواهد شد، دانشجویان خواهند توانست که پایان نامه های مشابه و سابقه پژوهش های صورت گرفته در موضوعات مورد تحقیق را به راحتی پیدا کنند. همچنین این امکان برای اساتید رشته طراحی صنعتی نیز فراهم خواهد شد که ضمن استفاده از اطلاعات موجود، کپی برداری بدون رفرنس از پایان نامه های مشابه را، به راحتی رصد و اصلاح کنند.

همچنین در بخش ویژه ای، لیست پایان نامه های آماده دفاع قرار گرفته است که فرصت ارزشمندی برای خبررسانی در مورد زمان و مکان و شرکت در جلسات دفاع فراهم خواهد کرد.

  • اعضای سایت می توانند از طریق منوی ویژه اعضا که پس از ورود به بخش اعضا قابل مشاهده است، در بخش ابزارهای اعضا، اطلاعات پایان نامه های خود را ثبت نمایند.
     
  • دسترسی به بانک اطلاعات پایان نامه های طراحی صنعتی، برای بازدیدکنندگان از طریق منوی "ابزارها" در نوار بالای سایت برقرار خواهد بود.

وب سایت طراحی صنعتی با گسترش دسترسی به اطلاعات آکادمیک رشته طراحی صنعتی، تلاش دارد فضای پویاتر و سرعت بیشتری در گسترش منابع فارسی طراحی صنعتی ایجاد کند و یقینا همدلی و همراهی اعضا و همچنین کمک شما در اطلاع رسانی به سایرین، در گسترش این امکانات و به خصوص بخش اطلاعات پایان نامه های طراحی صنعتی، سرعت دستیابی به این دستاوردها را افزایش خواهد داد.

لطفا با ایده های خود، به تکمیل امکانات این بخش کمک کنید.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1222&rnd=4808

نظر بازديدکنندگان (1)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما