تاریخ: 1393/9/21
تعداد بازديد : 3085

در روز یکشنبه مورخ 16 آذرماه 1393 نمایشگاه ایده ها و طرح های تولید شده مصطفی آروند به همت انجمن علمی و دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد طراحی صنعتی در دانشگاه هنر تبریز کار خود را آغاز نمود و در روز دوم مطابق با برنامه اعلام شده در ساعت 14 جلسه سخنرانی در سالن غدیر با حضور علاقه مندان و دانشجویان با موضوع بررسی طراحی محصول و نحوه انتقال پروژه از سوی کارفرمای داخلی و خارجی به طراح و یا گروه طراحی ادامه یافت.

در جریان برگزاری کارگاه آموزشی طراحی محصول، آروند با بیان روابط و ضوابط موجود در صنایع مختلف (صنایع لوازم خانگی) تجربیات حاصله از حضور و همکاری با کارخانجات و شرکت های تولیدی داخل و خارج از کشور را برای حضار بیان نمود. و با ارائه مثال های عینی و واقعی بر اهمیت نقش طراحان محصول در روند طراحی تأکید نمود.

همچنین وی با توجه به درخواست دانشجویان حاضر در سالن در ادامه به مباحث مرتبط با مسابقات دیزاین نیز پرداخت و به شرح مختصری در خصوص نحوه شرکت در مسابقات پرداخت و در خاتمه با ارائه پیشنهادهایی برای دانشجویان طراحی صنعتی علاقه مند به طراحی محصول به سخنان خود خاتمه بخشید. نمایشگاه و کارگاه آموزشی در ساعت 17 روز دوشنبه 17 آذرماه به کار خود پایان داد.

مصطفی آروند


تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1250&rnd=1123

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما