دوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیبسته های آموزشی راینوفیلانودوره مدل سازی با راینو و ساب دی
تاریخ: 1393/10/1
تعداد بازديد : 2140

گروه آموزشی هونر مطابق هر سال سه نوبت کنکور آزمایشی کارشناسی ارشد طراحی صنعتی را به منظور سنجش میزان آمادگی داوطلبان برگزار می نماید.

سوالات آزمون ها توسط طراحان معتبر و اساتید بزرگ کشور طراحی شده است و تنها آزمون های معتبری هستند که مطابق با سر فصل های سازمان سنجش و با کیفیت بالا و هزینه مناسب به دو صورت حضوری و آنلاین در سراسر کشور برگزار می گردند. این آزمون ها به تمام داوطلبانی که دارای تحصیلات در رشته طراحی صنعتی در مقطع کارشناسی هستند و داوطلبان از رشته های دیگر، کمک می کند تا بتوانند دروس مربوطه را دوره کرده و آموزش خوبی از این سوال ها داشته باشند و حتی افرادی که مطالعه ای روی مباحث ذکر شده نداشته اند با شرکت در این آزمون ها دید خوبی نسبت به مفاد آزمون پیدا کرده و سطح علمی قابل قبولی در اختیار ایشان قرار می دهد.

هر سه آزمون به صورت جامع برگزار می گردد. بخش بندی دروس امتحانی به شرح ذیل است:

  1. زبان عمومی و تخصصی
  2. مبانی نظری طراحی صنعتی
  3. تاریخ هنر و طراحی صنعتی ایران و جهان
  4. مواد، ساخت و تولید

پس از هر آزمون اسامی نفرات و رتبه های برتر هر آزمون در سایت مؤسسه قرار می گیرد.
این سه نوبت آزمون متفاوت در تاریخ های 12 دی، 19 دی و 3 بهمن ماه 1393 برگزار می گردد.

پس از واریز هزینه جهت اعلام شماره پیگیری و رزرو صندلی با موسسه هونر تماس حاصل نمایید.

داوطلبانی که مایل به شرکت حضوری در آزمون هستند باید با همراه داشتن اصل فیش واریز بانکی در ساعت 10:00در تاریخ های اعلام شده به محل آموزشگاه مراجعه نمایند.

داوطلبان شهرستانی و افرادی که مایل به شرکت غیرحضوری در آزمون ها هستند، پس از واریز هزینه به حساب های اعلام شده، با مؤسسه تماس گرفته و مشخصات فیش واریزی و همچنین آدرس ایمیل خود را اعلام می نمایند تا آزمون ها را از طریق ایمیل دریافت نمایند. پس از دریافت دفترچه و پاسخگویی به سوالات، پاسخبرگ را حداکثر تا یک روز بعد (روز شنبه) ساعت 18:00 به آدرس ایمیل مؤسسه ارسال می نمایند.

نتیجه آزمون و نمره تراز دو روز بعد از هر آزمون اعلام خواهد شد و برای افرادی که به صورت غیرحضوری شرکت کرده اند کارنامه از طریق ایمیل ارسال می گردد. سایر داوطلبان حضوراً کارنامه خود را دریافت می نمایند.

داوطلبان از سراسر کشور می توانند در این آزمون ها شرکت کنند و داوطلبان تهرانی نیز می توانند کارنامه خود را از طریق ایمیل دریافت کنند.

هزینه پکیج شامل هر 3 آزمون، جمعا 60 هزار تومان می باشد. هزینه های ثبت نام را می توانید به حساب بانکی و یا به صورت کارت به کارت به حساب مؤسسه منتقل نمایید:
شماره حساب بانک پاسارگاد به نام مؤسسه هونر پادمیرا: 1-1079104-810-272
شماره کارت بانک پاسارگاد به نام مؤسسه هونر پادمیرا: 5022291900026202


تلفن: 77201320(021)
آدرس سایت: www.hoonar.com

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1256&rnd=645

نظر بازديدکنندگان (6)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما