دوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیبسته های آموزشی راینودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
ارسال کننده: Phoenix
تاریخ: 1394/1/21
تعداد بازديد : 5147

مبادی سواد بصریعنوان: مبادی سواد بصری
نویسنده: دونیس داندیس
مترجم: مسعود سپهر
ناشر: سروش

کتاب مبادی سواد بصری کتاب که اولین بار در سال ۱۳۶۸ منتشر شده و تا به امروز بارها مورد تجدید چاپ و استقبال بسیاری از علاقمندان به ویژه دانشجویان رشته های هنر و معماری قرار گرفته است، به عنوان یکی از کتاب های مرجع و پایه در این رشته ها مورد استفاده و معرفی قرار می گیرد. این کتاب تا سال 1393 در قالب 42 بار نوبت چاپ، درصدر پرفروش ترین آثار انتشارات سروش است.

این کتاب راهنمای مقدماتی و جامعی است برای دانشجویان رشته های طراحی به طور خاص و نیز کسانی که نوع فعالیتشان فهم بیشتر و بهتری از اخبار یا پیام های بصری را ایجاب می نماید. در این کتاب در عین برخورد عملی با موضوع مورد بحث و ارائه تمرین های بسیار از طرح مسائل نظری غفلت نشده است. در فصل پایانی کتاب به پاره ای از جوانب تمام رشته های مختلف و مهم هنرهای بصری از جمله طراحی صنعتی، معماری، نقاشی، گرافیک و صنایع دستی پرداخته شده و هریک از این رشته ها را به اختصار از لحاظ تاریخی و جایگاه اجتماعی حاضر و طرز کار عملی هنرمندان مربوط به این رشته ها بررسی می کند.

فهرست مطالب:
فصل اول: خصوصیات و محتوای سواد بصری
فصل دوم: ترکیب بندی
فصل سوم: عناصر اولیه در ارتباط بصری
فصل چهارم: تشریح پیام بصری
فصل پنجم: جنبش و تحرک در کنتراست
فصل ششم: فنون بصری
فصل هفتم: برآمدن سبک
فصل هشتم: هنرهای بصری
فصل نهم: سواد بصری برای چه و چگونه؟

مراکز تهیه کتاب:
1- تهران، خیابان استاد مطهری، نرسیده به خیابان شهید مفتح، جنب ساختمان دفتر مرکزی سروش، تلفن 88310610-021
2- مرکز پخش پکتا (نماینده انحصاری پخش آثار انتشارات سروش) به نشانی: خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، جنب فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن 66973203 (20خط)

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1274&rnd=9319

نظر بازديدکنندگان (1)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما