فیلانودوره مدل سازی با راینو و ساب دیبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
ارسال کننده: parian
تاریخ: 1394/6/28
تعداد بازديد : 4901

کارگاه کامپوزیت طراحی صنعتیعنوان کتاب: کارگاه کامپوزیت طراحی صنعتی
مؤلف: مسلم امیری پریان، کارشناس ارشد طراحی صنعتی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)
لیتوگرافی، چاپ و صحافی: انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر 
تعداد صفحات: 152صفحه 
قیمت: 12 هزارتومان

معرفی کتاب:
کتاب کارگاه کامپوزیت طراحی صنعتی به عنوان راهنمای بخش کارگاهی واحد مواد و روش های ساخت (3)، ویژه دانشجویان طراحی صنعتی دانشگاه های کشور و عموم علاقه مندان به یادگیری روند ساخت قطعات و قالب های کامپوزیتی و سیلیکونی تدوین گردیده است.

مباحث کتاب به گونه ای ارائه شده تا مخاطب نیازمند هیچ گونه پیش زمینه ای از علوم شیمی و پلیمر نباشد، اما مؤلف به مخاطبین توصیه نموده در هر مرحله برای کسب اطلاعات تکمیلی خارج از چهارچوب کتاب، به تحقیق و پژوهش بپردازند. در برنامه آموزشی این کتاب و در هفت فصل مجزا مخاطب ابتدا با کامپوزیت ها و ویژگی ها، گوناگونی و کاربردهای آن در صنعت آشنا خواهد شد. سپس در فصل های دوم و سوم کتاب دو عنصر اصلی تشکیل دهنده  کامپوزیت ها یعنی بخش سازه ای (الیاف تقویت کننده) و بخش زمینه ای (رزین ها) و پس از آن در بخش چهارم انواع افزودنی ها و پرکنند ه های کامپوزیت معرفی شده است.

در فصل های دیگرکتاب، از آنجا که همواره روش های دستی کارگاهی برای ساخت قطعات کامپوزیتی مناسب نیست. ابتدا روش های شکل دهی ماشینی کامپوزیت ها در فصل پنجم کتاب معرفی شده و پس از آن در فصل ششم کتاب روند شکل دهی دستی کامپوزیت ها مرحله به مرحله و به صورت تصویری آموزش داده شده است. نهایتاً در فصل آخر کتاب ایرادها و عیوب احتمالی قطعات که دانشجویان در روند ساخت با آن مواجه می شوند، معرفی و دلایل به وجود آمدن و رفع هریک ارائه گردیده است.

ضمیمه کتاب آموزش مرحله به مرحله و تصویری قالب گیری با سیلیکون و نمونه سازی قطعات با قالب های سیلیکونی است. 
ویرایش ادبی و علمی کتاب با دقت و توجه بالایی صورت گرفته تا دانشجویان و عموم علاقه مندان از مباحث کتاب بهره مندگردند.

نحوه تهیه کتاب:
1- تماس با مرکز پخش با شماره تماس 9456590-0912 جهت خرید پستی کتاب یا آگاهی از نزدیک ترین نماینده فروش در تهران و شهرستان ها. 
2- مراجعه به مرکز فروش کتاب به آدرس: 
تهران، خیابان ولی عصر، روبروی خیابان بزرگمهر، جنب درب اصلی دانشگاه هنر، فروشگاه و نمایشگاه کتاب انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر. 
تلفن: 66498868-021 تلفکس: 66406681-021
دانشجویان در صورت خرید گروهی از تخفیف ویژه برخوردار خواهند گردید.


تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1342&rnd=322

نظر بازديدکنندگان (2)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما