دوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی خودروفیلانو
تاریخ: 1394/8/10
تعداد بازديد : 1019

کنکورارشد طراحی صنعتی در مرحله اول شامل 4 درس زبان، تاریخ، مبانی و مواد می شود که کلیه مباحث علمی آزمون را در بر می گیرد. یکی از مشکلات داوطلبان کنکور ارشد طراحی صنعتی فقدان منابع مطالعاتی متناسب با سئوالات کنکور است. به علاوه اینکه دامنه مطالعاتی وسیعی نیز در این آزمون مورد سئوال واقع می شود. آکادمی دیزاین بعد سوم در دوره های آمادگی کنکور ارشد خود، سعی بر برطرف کردن این نقصان اطلاعاتی دارد.

پکیج آموزشی آکادمی دیزاین بعد سوم برای کنکور ارشد طراحی صنعتی شامل 9 بخش مجزا می شود. یکی از مهم ترین بخش های این پکیج آموزشی درس "مبانی و تاریخ طراحی صنعتی" است.

محتوای آموزشی کلاس مبانی و تاریخ طراحی صنعتی: مبانی و روند و پروسه دیزاین، سبک ها و رویکرد های طراحی صنعتی، تاریخ طراحی صنعتی، روش های خلاقیت، آنالیزها، پروژه ها و روش های ارزیابی طراحی صنعتی است.

مباحث این کلاس علاوه بر پوشش کامل سوالات مبانی طراحی صنعتی، مباحث مورد نیاز تاریخ طراحی صنعتی را نیز پوشش می دهد. در واقع میاحث این کلاس در راستای پاسخگویی به 34 سوال از 100 سوال کنکور است و این مورد به اهمیت کلاس می افزاید.

مدرس: مهدی اصل فلاح (عضو هئیت علمی گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر، مولف کتب زیبا سازی شهری و مطالعات طراحی، مدرس موفق دوره های آمادگی کنکور مرحله اول و دوم طراحی صنعتی با بیش از 12 سال سابقه تدریس)

شروع دوره: 28 آبان 94

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزور وقت مشاوره رایگان ابتدایی با تلفن آکادمی تماس گرفته و یا به محل آکادمی مراجعه فرمایید. 
تلفن: 26407646- 021
آدرس: تهران، بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، پلاک 14، واحد 4
وب سایت: www.3d-designacademy.com

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1352&rnd=6417

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما