دوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دیبسته های آموزشی راینوفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی داخلی
تاریخ: 1394/10/5
تعداد بازديد : 1486

نخستین همایش و کارگاه تخصصی آموزشی طراحی خدمات مبتنی بر روش شناسی نامان از تاریخ 19 تا 22 دیماه 1394در دانشکده طراحی صنعتی دانشگاه تهران با همکاری مرکز طبی کودکان برگزار می گردد.

ظرفیت دوره های تخصصی این همایش 24 نفر می باشد که در قالب 6 گروه 4 نفره، ثبت نام به عمل می آید. متقاضیان می توانند به صورت فردی یا گروهی برای ثبت نام اقدام نمایند. کلیه دانشجویان علاقه مند می توانند در این همایش شرکت داشته باشند.

مخاطبان این همایش و ورک شاپ، دانشجویان سال 3 به بالای طراحی صنعتی می باشند. با این توضیح، شرکت دانشجویان رشته طراحی صنعتی در اولویت می باشد و در صورت ثبت نام افراد بیش از ظرفیت اعلام شده، اولویت با دانشجویان رشته طراحی صنعتی خواهد بود.

* با توجه به اینکه ورک شاپ ها به زبان انگلیسی برگزار می گردد، لازم است شرکت کنندگان آشنایی در حد نیاز با زبان انگلیسی داشته باشند.

برنامه برگزاری و مدرسان:

زمان همایش و کارگاه های تخصصی از 19 تا 22 دیماه 1394 صبح و بعد از ظهر خواهد بود. مدرسان کارگاه و سخنرانان همایش، مدیران و اساتید بلژیکی شرکت نامان می باشند. لازم به ذکر است روش شناسی نامان در چند دانشگاه کشور بلژیک تدریس می شود. کریستل وان آئل، یوانس وندرملن و ویشال جانکی مهمانان مدعو این همایش و کارگاه می باشند.

دبیر اجرایی همایش و کارگاه: وحید چوپانکاره
دبیر علمی همایش و کارگاه: دکتر مریم خلیلی

هزینه ها:
ثبت نام دانشجویان دانشگاه تهران با مبلغ 300 هزار تومان و از دیگر دانشگاه ها 350 هزار تومان و افراد آزاد 400 هزار تومان می باشد. هزینه شامل شرکت در کارگاه، پذیرایی میان وعده و صدور گواهی دوزبانه شرکت در کارگاه می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کنفرانس مراجعه نمایید:

http://www.idconference.ir

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1374&rnd=4115

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما