دوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی خودروفیلانوبسته های آموزشی راینو
تاریخ: 1395/2/4
تعداد بازديد : 3026

مسابقه A Design Award در سال 2015 برای ایرانیان با نتایج ارزشمند متعددی همراه بود. (دریافت لیست کامل برندگان ایرانی 2015). در این میان سروش وحیدیان به همراه هم تیمی های خود، با مشارکت در سه طرح در بخش روشنایی، موفق به کسب یک مدال نقره و دو مدال برنز شد که در ادامه این سه طرح معرفی می گردند. 

◄ پروفایل سروش وحیدیان در وب سایت A design award

Mitosis Ceiling Lamp:

لامپ سقفی Mitosis  با الهام از فرآیند تقسیم میتوزی طراحی شده و هدف از آن ایجاد حس فعالیت است مخصوصا در بالای میز ناهار خوری که افراد برای بازسازی سلولی خود مواد غذایی دریافت می کنند. علی رغم اینکه هرلامپ شکلی منحصر به فرد دارد، زمانی که این لامپ ها در مجاورت هم قرار گیرند کاربر با دیدن آن به داستان تقسیم سلولی پی خواهد برد.

این پروژه توسط سروش وحیدیان و سعید رهنما ابتدا در غالب پروژه 9 کارشناسی انجام شد و پس از مراحل بسط ایده به A’ Design  ارائه و موفق به کسب مقام نقره گردید. (مشاهده اطلاعات کامل)

لایتینگ میتوزیس

 

Eclipse Pendant Lamp
طرح لامپ آویز خسوف Eclipse Pendant Lamp با طراحی سروش وحیدیان و نیما باوردی حائز جایزه برنز A Design Award شد. لامپ Eclipse با الهام از پدیده خسوف به گونه ای طراحی شده است که با جنس سیمان که تداعی کننده سطح ماه است، توسط قالب یک تکه قابل تولید است و با چرخش آرام لامپ، وضعیت های مختلف پدیده خسوف برای بیننده تداعی می گردد. کنتراست نور گرم و بتون سرد نیز از ویژگی های بصری این طرح است. (مشاهده اطلاعات کامل)

Eclipse pendant


Cellula Ceiling lamp:
طرح دیگر با طراحی تیمی سروش وحیدیان، نیما باوردی، محمد افخمی، مهرداد زمانی و مصطفی آروند با عنوان Cellula Ceiling lamp نیز حائز جایزه برنز A Design Award 2015 شد. این لامپ با الهام از تکامل جنین طراحی شده است. قطعات داخلی این لامپ به گونه ای طراحی شده است که بیانگر اتفاقاتی در بالای میز غذاخوری است و به گونه ای سمبولیک بیننده را نسبت به مراحل تکامل به فکر فرو می برد. (مشاهده اطلاعات کامل)

Embryo

 

 از سایر برندگان مسابقه A Design Award نیز دعوت می گردد که در صورت تمایل، معرفی خلاصه ای از طرح خود را به همراه تصاویر برای درج در وب سایت طراحی صنعتی ایرانی ارسال نمایند.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1408&rnd=9040

نظر بازديدکنندگان (6)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما