دوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانو
تاریخ: 1395/2/6
تعداد بازديد : 3263

نیما باوردی با کسب پنج مدال در مسابقات A Design Award 2015-2016 یکی از بزرگ ترین دستاوردهای ایرانیان را در مسابقات بین المللی رقم زد. طرح های نیما باوردی و هم گروهی هایش برنده 1 نشان نقره در بخش دیجیتال و الکترونیک به صورت انفرادی و 1 نشان برنز در بخش روشنایی به صورت انفرادی و 3 برنز در بخش روشنایی به صورت گروهی شدند که در ادامه معرفی می گردد.

◄ پروفایل نیما باوردی در وب سایت A Design Award

FiPo Wireless Speaker، برنده نشان نقره در بخش دیجیتال و الکترونیک:

طرح FiPo Wireless Speaker با طراحی نیما باوردی برنده ی نشان سیلور مسابقه A'Design Award در بخش دیجیتال و الکترونیک شد.  اسپیکر وایرلس فایپو (FiPo) مخفف 'Fire Power' به معنی شلیک قدرت می باشد. این اسپیکر به صورت حباب شیشه ای در قسمتی از آن توررفتگی وجود دارد که بلندگو در داخل آن تورفتگی قرار می گیرد. طرح همانند فرم ظاهری نمایانگر میزان قدرت و نفوذ صدا تا اعماق سلول می باشد. بلندگو دارای 4 دکمه ی سیلیکونی با علائم + ، - ، OFF، ON است که برای کنترل و تنظیم ولوم و میزان صدا ی پخش و خاموش و روشن کردن اسپیکر می باشد. با ثابت نگه داشتن دکمه ی روشن، گیرنده ی وایرلسی اسپیکر روشن می شود که می توان گوشی موبایل و سایر دستگاه های الکترونی را به آن متصل کرد. (مشاهده اطلاعات بیشتر)

 FIPO Speaker


Newmoon Lighting، برنده نشان برنز در بخش روشنایی:

طرح Newmoon Lighting با طراحی نیما باوردی برنده ی نشان برنز مسابقه ی A'Design Award در بخش روشنایی شد.
طرح ماه جدید (NewMoon) چراغ آویزی کروی شکل شیشه ای می باشد. این طرح با ایده و الهام گرفتن از سطوح و گودال های موجود در سطح ماه طراحی شده است. گودال های سطح ماه کوچک و بزرگ، تیره و تاریک هستند که در این طرح از کنتراست مفهومی استفاده شده و گودال ها بخش روشنایی طرح می باشد. (مشاهده اطلاعات بیشتر)

New Moon Lighting

 

Lunipse Lighting، برنده نشان برنز در بخش روشنایی:

طرح Lunipse Lighting با طراحی نیما باوردی و سروش وحیدیان برنده ی برنز مسابقه ی A'Design Award در بخش روشنایی شد.  طرح Lunipse لامپ آویزی برای میز ناهار خوری است که ایده و الهام از مراحل ماه گرفتگی می باشد. کره ها از حباب شیشه ای و روکش فلزی خط و خش دار ساخته شده که پدیده ی ماه گرفتگی را در این 4 کره تداعی می کند. (مشاهده اطلاعات بیشتر)

Lunipse Lighting

Lunipse Lighting


Eclipse Pendant Lamp  و Cellula Ceiling Lamp ، برنده نشان برنز در بخش روشنایی:

همچنین طرح های Eclipse Pendant Lamp با طراحی سروش وحیدیان، نیما باوردی و Cellula Ceiling Lamp به صورت گروهی با سروش وحیدیان، نیماباوردی، محمد افخمی، مهرداد زمانی و مصطفی آروند نشان برنز این مسابقه را در بخش روشنایی کسب کرد که جزئیات بیشتر آنها را در این مطلب می توانید مطالعه نماید.

 

 طراحی صنعتی ایرانی به نمایندگی از دوستداران طراحی ایرانی، این موفقیت را به آقای نیما باوردی و سایر طراحانی که در این مسابقات افتخار آفریدند تبریک می گوید. از سایر برندگان این مسابقه نیز دعوت می گردد که در صورت تمایل، معرفی خلاصه ای از طرح خود را به همراه تصاویر برای درج در وب سایت طراحی صنعتی ایرانی ارسال نمایند.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1409&rnd=4350

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما