بسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دیفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
ارسال کننده: اسمعیل پیش باز
تاریخ: 1386/8/9
تعداد بازديد : 11864

ایمیاد

IMIAD از حروف اول عنوان کورس تحصیلی International Master of Interior-Architetural Design اخذ شده است. ایمیاد اولین کورس کارشناسی ارشد بین المللی طراحی داخلی در آلمان می باشد. بخشی از این کورس در یک کالج همکار اروپایی ارائه می گردد، با هر کالجی که صلاحیتش برای ورود تائید شده باشد. برای  اقدام کردن با داشتن یک مدرک کارشناسی (B.A.)، شرکت کنندگان مدرک کارشناسی ارشد بین المللی هنری (M.A.) را بعد از اتمام موفقیت آمیز چهار ترم در رشته طراحی معماری داخلی دریافت می کنند. مدرک ایمیاد توسط همه کالج های همکار به رسمیت شناخته می شود.

هدف:
دانشجوی ایمیاد برای وظایف مدیریتی با شایستگی های خاص در طراحی و فرآیندهای تصمیم سازی  تربیت خواهد شد. از این جهت، یک کورس علمی و خلاق توأما شامل تئوری و تمرین در زمینه طراحی داخلی ارائه خواهد شد.

زبان تدریس:
کنفرانس، جلسات بحث و گفتگو و ارائه کار هم به زبان آلمانی و هم انگلیسی می باشد.

اعتبار:
بعد از اتمام موفقیت آمیز کورس ایمیاد و بعد از دو سال تمرین و ممارست، احتمال اجازه عضویت در خانه معماران آلمان وجود دارد. رسیدن به مراتب بالاتر وابسته به اعتباریابی و سرشناسی شماست. تلاش هایی برای ارائه درجه دکترا با همکاری دانشگاه در حال انجام است.

بازار کار:
مدرکM.A. توسط همه کالج های همکار به رسمیت شناخته می شود. از آن گذشته مدرک فارغ التحصیلی برای موقعیت های مدیریتی در آلمان و بازارهای اروپایی صلاحیت دارد، و آنها را قادر می سازد شرکت هایی را برای خود راه بیاندازند.

شروع دوره و مدت آن:
شروع سال تحصیلی ایمیاد هرساله در ترم زمستانی می باشد، چهار ترم تمام وقت همراه با پایان نامه طول می کشد. بعد از تحصیل موفقیت آمیز درجه آکادمیک ارشد هنری (M.A.) طراحی معماری داخلی اعطا می گردد.

مبلغ شهریه تحصیلی
ایالت بادن-وورتمبرگ مبلغ شهریه عادی را برای دانشجویان عادی (غیر بورسیه) 500 یورو در هر ترم از شروع سال 2007 اعلام کرد.

با توجه به وضعیت دانشجو، یک شهریه ثبت نامی حداکثر 108 یورو برای هر ترم اضافه خواهد شد.

هزینه زندگی در شهر اشتوتگارت شامل هزینه سکونت در یک خانه دانشجویی 600 یورو در ماه تخمین زده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه فرمائید،
http://www.hft-stuttgart.de/Studium/Studienangebot/IMIAD/IMIAD_SG/en?set_language=en&cl=en

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=142&rnd=5521

نظر بازديدکنندگان (3)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما