دوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینو
تاریخ: 1395/9/14
تعداد بازديد : 1916

طرح Heng Balance Lamp در کمتر از دو هفته توانست سقف سرمایه گذاری لازم خود را کسب نماید و وارد مرحله تولید شود. این چراغ رومیزی که برنده جایزه reddot هم شده است از آن دسته محصولاتی است که به خاطر کیفیت تعاملی خود مورد توجه خریداران قرار گرفت. تعداد لازم برای تولید این محصول 500 عدد بود که تا این لحظه (14 آذر 95) حدود 10 هزار سفارش خرید این سقف را با تفاوتی فاحش گذرانده است. این محصول با قیمت 40$ در فروشگاه های Allocacoc در قاره های مختلف جهان نیز به فروش خواهد رسید.

In balance
"Heng Balance Lamp" is a series of desk lamps with a twist: where most lamps have a standard switch the Heng Balance Lamp is controlled by two wooden balls. When you lift the lower wooden ball، it will be attracted by the hanging one and remain suspended in mid-air، switching on the light. 

در تعادل
"Heng Balance Lamp" مجموعه ای است از چراغ های رومیزی با یک تغییر: در حالی که اکثر چراغ ها یک کلید استاندارد دارند، Heng Balance Lamp توسط دو توپ چوبی کنترل می شود. وقتی شما توپ پایینی را بالا می برید، این توپ توسط توپ بالایی جذب می شود و در وسط هوا معلق می ماند، و چراغ را روشن می کند.

Versatile
This creative small lamp is suitable for the study، bedroom، etc. Most types of rooms will benefit from this lamp، as besides a source of light it is also a piece of art. 

همه کاره
این چراغ کوچک برای مطالعه، اتاق خواب، و غیره مناسب است. بیشتر انواع اتاق ها می توانند از این چراغ استفاده کنند، که علاوه بر یک منبع نور یک اثر هنری نیز هست.

Design
We adopted a design where the lighting element is embedded into the frame so the light can find its way out. The gentle curve makes it easy to the eye and calming. 

طراحی
ما طرحی را استفاده کردیم که در آن عنصر نور دهنده در قاب چراغ تعبیه شده است و لذا نور راه خود را به بیرون می یابد. انحنای نرم آن برای چشم آرامش بخش است.

Materials
The outside frame of the lamp is made of beech، making it natural and warm to the touch. We wanted to let you feel close to nature، that is why we selected high quality wood. 

مواد
قاب بیرونی چراغ از چوب راش است، که لمس آن را طبیعی و گرم می کند. ما می خواستیم شما حس نزدیکی به طبیعت را تجربه کنید، بنابراین چوب با کیفیت انتخاب شد.

Designer
Li Zanwen won the 2016 Red Dot Award and the Red Dot Award Best of the Best. He feels that imagination is the secret of a steady stream of inspiration. 

طراح
لی زان ون برنده جایزه Red Dot 2016 و جایزه بهترین بهترین های Red Dot است. او حس می کند که تخیل رمز جریان ثابتی از الهام است.

LI Zanwen

شاید بتوان از طراحی این محصول و بررسی واکنش جامعه DesignNest به آن نتایج زیر را گرفت:

  • تعامل ساده و معنادار می تواند تأثیر خوبی بر جامعه خریداران داشته باشد.
  • سادگی محصول به همراه قیمت مناسب آن در بالا بردن تعداد سفارش آن مؤثر بوده است.
  • جایزه های طراحی می تواند شانس شما را بالا ببرد. البته محصولات دیگری در DesignNest هستند که با این وجود موفقیت این محصول را نداشته اند.

شما هم می توانید طرح های خود را برای محک خوردن توسط خریداران جهانی در DesignNest عرضه نمایید. شاید داستان موفقیت بعدی برای شما باشد.

برای آشنایی بیشتر با فعالیت دیزاین نست این مطلب را مطالعه کنید.
برای ارائه طرح خود به این صفحه در سایت DesignNest مراجعه کنید.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1489&rnd=4488

نظر بازديدکنندگان (1)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما