دوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانو
تاریخ: 1396/3/22
تعداد بازديد : 1197

بعد سومامسال هم در مانند سال گذشته فرصت کمی برای تمرین و آمادگی کنکور عملی کارشناسی طراحی صنعتی در اختیار داوطلبان است. به همین خاطر باید از این زمان در جهت آمادگی برای آزمون عملی به بهترین نحو و بدون اتلاف انرژی و زمان استفاده کرد. چنانچه دانش آموزان عزیز و داوطلبان محترم کنکور هنر استحضار دارند، نقش آزمون عملی طراحی صنعتی در قبولی آنها بسیار چشمگیر است. نتیجه این آزمون، 40 درصد از نتیجه نهایی کنکور را در بر می گیرد.

آکادمی دیزاین بعد سوم با سابقه درخشان در برگزاری دوره های آمادگی کنکور کارشناسی طراحی صنعتی درمرحله دوم، دوره ای فشرده و در عین حال جامع را با تدریس 2 تن از برجسته ترین اساتید این حوزه برگزار می کند.

در 4 سال گذشته بیش از یکصد نفر از قبولی های طراحی صنعتی در دانشگاه های گوناگون، در آکادمی دیزاین بعد سوم آموزش دیده بودند. این نتایج باور نکردنی و قابل تحسین در این 4 سال نتیجه برنامه آموزشی مدون آکادمی و تجربه و مهارت اساتید آکادمی دیزاین بعد سوم بوده است.

کلاس های آمادگی آزمون مرحله دوم کنکور هنر در رشته طراحی صنعتی به شرح زیر برگزار می شود:

طراحی دست آزاد(اسکچینگ)، راندو، رنگ آمیزی و بهبود دهی فرم
مدرس: مهیار صامت حقیقی (مدیر گروه و عضو هیئت علمی گروه طراحی صنعتی دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد، مدرس فعلی دانشگاه هنر و سابق تهران، علم و صنعت و الزهرا، با سابقه بیش از 10 سال تدریس موفق دوره های آمادگی کنکور طراحی صنعتی)
مدت زمان: 18 ساعت


هایبرید اسکچینگ، اصول علمی و مبانی نظری آزمون، مباحث تئوری و آزمون های آزمایشی:
مدرس: مهدی اصل فلاح (مدیر گروه و عضو هیئت علمی گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر، مولف کتاب"خط طلایی" و "مطالعات طراحی" با سابقه بیش از 9 سال تدریس موفق دوره های آمادگی کنکور طراحی صنعتی) 
مدت زمان: 18 ساعت

شروع دوره: 20 تیرماه 96

لازم به ذکر است، چندین دوره آزمون آزمایشی همراه با تحلیل آزمون ها برای شرکت کنندگان در کلاس ها به صورت رایگان در آکادمی برگزار خواهد شد.

با توجه به زمان کوتاه مابین کنکور هنر و آزمون عملی طراحی صنعتی و همچنین محدود بودن ظرفیت کلاس های آکادمی دیزاین بعد سوم، متقاضیان می بایست زودتر ثبت نام خود را انجام دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، دست یافتن به آگاهی های تکمیلی و یا رزرو وقت مشاوره ابتدایی رایگان با تلفن آکادمی تماس و یا به محل آکادمی بعد سوم مراجعه فرمایید.

تلفن: 26407646- 021
آدرس: بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، پلاک 14، طبقه اول، واحد 4
وب سایت: www.3d-designacademy.com
کانال تلگرام آکادمی بعد سوم:
http://telegram.me/third_dimension_academy
صفحه اینستاگرام آکادمی بعد سوم:
https://www.instagram.com/3rd_dimension_academy

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1532&rnd=847

نظر بازديدکنندگان (2)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما