دوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دیفیلانوبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی داخلی
تاریخ: 1396/6/11
تعداد بازديد : 1957

بعد سومداوطلبان کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی سال 97 عضو شوند!

گروه آموزشی کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی بعد سوم در راستای کمک و ارائه مشاوره رایگان به کلیه داوطلبان کنکور ارشد طراحی صنعتی، اقدام به راه اندازی سوپر گروه تلگرام با عنوان «کنکور ارشد طراحی صنعتی» نموده است.

این گروه با حضور اساتید مجرب کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی، نفرات برتر و رتبه های برگزیده کنکور سال های گذشته و با همراهی کلیه دانشجویانی تشکیل می شود که تصمیم به شرکت در کنکور سال 97 دارند.

لازم به ذکر است که همه کسانی که تصمیم به شرکت در کنکور ارشد طراحی صنعتی دارند - حتی کسانی که تمایلی به استفاده از کلاس های آکادمی بعد سوم ندارند- می توانند با عضویت در این گروه تلگرام از تجارب و دانش اساتید و رتبه های برتر سال های گذشته به صورت کاملا آزاد و رایگان استفاده کنند.

این گروه جهت آگاهی بخشی بیشتر به متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی در سال 97 ایجاد گردیده است. مطالب این گروه شامل تبادل اطلاعات علمی مرتبط با کنکور ارشد طراحی صنعتی، گفتگو با اساتید این حوزه و ارتباط با رتبه های برتر سال های گذشته است. امیدواریم ضمن استفاده از مطالب این گروه، با معرفی آن به دیگران، دوستان خود را نیز با ما همراه کنید.

لینک سوپرگروه تلگرام کنکور ارشد طراحی صنعتی:
https://t.me/joinchat/BfhC2kNxYl1jcOdCYPFzEg

تلفن آکادمی بعد سوم: 26407646
آدرس آکادمی بعد سوم: بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، پلاک 14، طبقه اول، واحد 4

وب سایت:
www.3d-designacademy.com

صفحه اینستاگرام آکادمی بعد سوم:
https://www.instagram.com/3rd_dimension_academy

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1549&rnd=1389

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما