دوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتبسته های آموزشی راینوفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره مدل سازی با راینو و ساب دی
تاریخ: 1396/6/15
تعداد بازديد : 991

تاریخ طراحی صنعتی

"تاریخ هنر و طراحی صنعتی" یکی دیگر از مواد امتحانی آزمون کارشناسی طراحی صنعتی است که باضریت 2 تأثیر زیادی در تعیین رتبه داوطلبان دارد. ناگفته پیداست که شناخت روند شکل گیری جنبش های هنری، تأثیر آن ها بر سبک های طراحی و طراحان، راهنمای ارزنده ای در مسیر تبدیل شدن یه یک طراح حرفه ای دارد. استاد کلاس تاریخ، با توجه به حجم زیاد اطلاعاتی که هنرجویان در این مبحث با آن مواجه اند، جزوه ویژه ای برای هنرجویان تدوین کرده اند که راهنمایی موثر در مطالعه و به یاد سپردن مباحث تاریخی طراحی است.

شرکت در این دوره به تمام کسانی که با تغییر رشته قصد ورود به کارشناسی ارشد طراحی صنعتی دارند توصیه می شود. ضمن اینکه مرور نکته به نکته و کنکوری مطالب برای دانشجویان و فارغ التحصیلان طراحی صنعتی بسیار امتیاز آور خواهد بود.

منتظر معرفی سایر دوره های آزمون ارشد طراحی صنعتی از طریق سایت رسمه باشید.

این کلاس همزمان با کلاس مواد و فرآیندهای تولید و کلاس زبان آغاز می شود. زمان تشکیل کلاس چهارشنبه ها از ساعت 14 الی 16 خواهد بود که به مدت 7 جلسه برگزار می شود (14 ساعت کلاس)

استاد این کلاس سرکار خانم قیصریه فارغ التحصیل کارشناسی ارشد طراحی صنعتی از دانشگاه امیرکبیر، مدرس دانشگاه الزهرا و دانشگاه جامع علمی کاربردی و مدیر عامل شرکت طرح و اندیشه آرکا هستند.

برای ثبت نام این دوره و دیگر کلاس های آزمون ارشد یا کسب اطلاعات بیشتر از امروز می توانید به دفتر آتلیه طراحی رسمه واقع در خیابان میرزای شیرازی، روبروی پارک میرزای شیرازی، پلاک 83، واحد 5 مراجعه کنید یا با شماره 88827181 تماس بگیرید.

آتلیه طراحی رسمه برای کسانی که کلاس مواد و روش های ساخت، کلاس زبان و کلاس تاریخ (این سه دوره همزمان شروع می شوند) را یکجا ثبت نام کنند 20 درصد تخفیف در نظر گرفته است.

برای اطلاع از آمار قبولی هنرجویان امسال و سال های گذشته آتلیه رسمه به این لینک در سایت رسمه مراجعه کنید.

لینک گروه تلگرام آزمون ارشد لینک سایت رسمه
تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1552&rnd=2736

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما