دوره مدل سازی با راینو و ساب دیفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
تاریخ: 1396/11/1
تعداد بازديد : 2009

مبلمان شهریعنوان کتاب: مبلمان خیابانی
مؤلف: Chris van Uffelen
مترجم: محمد آبائی (مدرس رشتۀ طراحی صنعتی)
ویراستار: محسن حکیم معانی
شابک: 4-50-7048-600-978
تعداد صفحات: 431 صفحه
ناشر: هنر معماری قرن
قیمت: 320000 ریال 

سخن نخست از کتاب مبلمان خیابانی
یکی از الزامات مدیریت و زیباسازیِ شهری، داشتن دانش و تجربه در امور مربوط به آن است. از راه های میان بُر برای کم کردن زمان و رنجِ سفرهای بسیار و دوریِ از خامی و کسب درجاتی از پُختگی در این مسیر، رؤیت و مطالعه تلاش ها و نوآوری های طراحان و خلاقان در عرصه خوشایند سازیِ منظر، نما، مبلمان شهری و خیابانی است. حاصل این نگرش، یافتن و دیدن بهتر ها و آفرینش ایده یا انتخاب بهترین ها برای اجرا است.

مجموعه مبلمان خیابانیِ آقای کریس ون آفلن با حدود 200 طرحِ اجرا شده خاص و انحصاری در زمینه های گوناگونِ زیباسازی و مبلمان شهری، به حق قابل تحسین و گرانبها است.  اقدام مؤلف، ثبت و درج افکار و ایده های خوب برای رسیدن به سطوح بالاتر و عالی بوده است.

این کتاب در ده فصل دوچرخه بازی، راهبند و قلمرو، مبلمان جمعی، گیاهان و آب، سطل زباله، روشنایی و نشانه ها، پیاده رو، خط تولید، نیمکت و سرپناه ارائه شده است.

سازمان زیباسازی شهر تهران در راستای فرهنگ سازی و توسعه مناظر و مبلمان مطلوب و پسندیده در عرصه شهری، ترجمه و چاپ این کتاب را در برنامه خود قرار داد و مطالعه، برداشت، تحلیل و الهام از آنها را به همه دست اندرکاران مربوط توصیه می نموده است.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1577&rnd=6690

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما