فیلانوبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
ارسال کننده: اسمعیل پیش باز
تاریخ: 1386/8/30
تعداد بازديد : 4067

دانشگاه سولفه راین در شهر اسن (Essen) در ایالت راین-وستفالیای شمالی (North Rhine-Westphalia) آلمان قرار دارد. برنامه آموزشی ای که در این دانشگاه ارائه می گردد مدیریت دیزاین (Design Managment) است. مدیریت تجارت و دیزاین به طرق گوناگون با یکدیگر در ارتباطند. قدرت خلاقه دیزاین در سطوح مختلف بر رهبری سازمان تأثیر دارد و وقتی به طور صحیح به کار گرفته شود، می تواند سهم قاطعی در موفقیت یک شرکت داشته باشد. دیزاین در جائی که روش های قدیمی توسعه و بازاریابی به نهایت کارکردشان می رسند، فرصت های جدید را ارائه می کند. دیزاین همچنین یک ابزار تأثیرگذار در توسعه استراتژی و خلق فرآیندهای سازمانی است.

این دانشگاه مهارت های مدیریتی و قدرت دیزاین را در جریان برنامه MBA خود، به یکدیگر ارتباط می دهد. هدف کلی برنامه توسعه حرفه ای اش تقویت کردن شیوه های جدید در مدیریت و استراتژی سازمانی است. بعد از اتمام دوره تحصیلی، فارغ التحصیلان MBA مدرسه سولفه راین خواهند توانست فرآیندهای نوآورانه را طرح ریزی کنند و آنها را تحت تأثیر الگوهای تجارتی سخت و واقعی قرار دهند.

این دانشگاه دوره های کارشناسی ارشد (Master) تمام وقت و پاره وقت را ارائه می دهد. آنها به دنبال مدیران و مدیران عاملی هستند که بتوانند در بخش خلاقیت و نیز در دنیای تجارت، علم، فرهنگ و سیاست کار کنند. معروف ترین نام های بین المللی، شرکایی را به اصول نظری و روش شناختی مدیریت و دیزاین معرفی خواهند کرد. اقسام آموزش ها (سمینارها، کنفرانس ها، کلاس ها و غیره) مبادله ای دو طرفه از فرآیندهای استفاده شده در مدیریت و دیزاین را نمایان می کند.

منبع: http://www.core77.com/design.edu/school_details.asp?school_id=128042

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=159&rnd=5107

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما