دوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودروفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتبسته های آموزشی راینو
تاریخ: 1397/2/4
تعداد بازديد : 808

بعد سومآکادمی دیزاین بعد سوم تنها موسسه آموزشی تخصصی طراحی صنعتی در کشور، با بهره گیری از برترین اساتید، دوره کامل و منطبق با آخرین تغییرات و پیش بینی تحولات احتمالی را در نوع سئوال آزمون عملی کارشناسی ارشد طراحی صنعتی برگزار می کند. نتایج سال گذشته نشان از کامل بودن برنامه آموزشی و آموزش های داده شده در این آکادمی دارد سال گذشته 36 نفر از قبولی های سال گذشته در آزمون طراحی صنعتی، در آکادمی بعد سوم دوره های آمادگی آزمون ارشد را گذرانده بودند.

برای مشاهده رزومه سال گذشته به آدرس زیر مراجعه فرمایید:
http://www.3d-designacademy.com/details.asp?id=147 

با توجه به گستردگی محتوای اطلاعاتی و مهارتی لازم در کنکور ارشد طراحی صنعتی در مرحله دوم و با در نظر گرفتن فشردگی روزافزون جامعه آماری کنکور ارشد طراحی صنعتی، آکادمی دیزاین بعد سوم کلاس های جامع خود را برای آمادگی در آزمون مرحله دوم کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی در قالبی جدید برگزار می کند. لازم به ذکر است که با وجود کاهش تأثیر آزمون عملی در نتیجه نهایی داوطلبان، همچنان در حدود 30 درصد نتیجه نهایی به نمره آزمون عملی بستگی خواهد داشت.

- مطلبی که باید مورد توجه داوطلبان عزیز قرار بگیرد کاهش فرصت آماده سازی برای آزمون عملی در 2 سال گذشته بوده است. به همین جهت به این عزیزان پیشنهاد می شود از تک تک روزهای باقی مانده تا کنکور عملی ارشد استفاده بهینه کنند. لازم به ذکر است که آزمون عملی احتمالا اوایل تیرماه 97 برگزار خواهد شد.

نکته قابل توجه در این دوره، توجه به بخش ایده پردازی و بالا بردن کیفیت ایده ها، ارتقاء بار علمی و هنری تک تک شیت ها در حین افزایش سرعت در انجام فرآیند دیزاین است. به همین خاطر آکادمی دیزاین بعد سوم کلاسهای این دوره را به صورت کاملا تخصصی و بخش بندی شده ارائه خواهد داد.

شرح دوره:
• اسکچینگ، راندو، فرم پردازی و بهبود دهی فرم - 6 جلسه 3 ساعته (18 ساعت) - مدرس: مهیار صامت حقیقی
• رندرینگ و رنگ گذاری سریع با ماژیک - 4 جلسه 3 ساعته (12 ساعت) - مدرس: معین کهریزی
• هایبرید اسکچینگ، فرآیند طراحی، شیت بندی، اصول گرافیکی و بیان طراحانه در آزمون عملی- 6 جلسه 3 ساعته (18 ساعت)- مدرس: مهدی اصل فلاح
• ارگونومی، مواد، نقشه کشی، گشتالت، زیبایی شناسی و نکات امتیاز آور در شیت بندی - 4 جلسه 3 ساعته (12ساعت) - مدرس: نواب بحرینی

لازم به ذکر است چندین آزمون آزمایشی شبیه سازی شده با آزمون عملی ارشد همراه با نقد و تصحیح کارها در آکادمی بعد سوم برگزار خواهد شد.

شروع دوره: 11 اردیبهشت 97

برای آشنایی با رزومه چشمگیر آکادمی بعد سوم در کنکور 3 سال گذشته به لینک زیر مراجعه فرمایید:
http://www.3d-designacademy.com/details.asp?id=146

همچنین برای آشنایی بیشتر با کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی و سرفصل ها و دروس آن و گفتگو با رتبه های برتر سال های گذشته می توانید به عضویت کانال کنکور ارشد طراحی صنعتی درآیید:

لینک سوپرگروه تلگرام کنکور ارشد طراحی صنعتی:
https://t.me/joinchat/BfhC2kNxYl1jcOdCYPFzEg 
وب سایت:
www.3d-designacademy.com

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام جهت حضور در این جلسه رایگان با تلفن آکادمی تماس بگیرید. تلفن: 26407646
آدرس: بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، پلاک 14، واحد4

کانال تلگرام آکادمی بعد سوم:
http://telegram.me/third_dimension_academy 
صفحه اینستاگرام آکادمی بعد سوم:
https://www.instagram.com/3rd_dimension_academy 

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1593&rnd=8168

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما