دوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دیفیلانوبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
تاریخ: 1398/12/9
تعداد بازديد : 2071

طراحی مبتنی بر فهم محصولعنوان کتاب: زیبایی شناسی دیزاین با رویکرد نشانه شناسی
نویسنده: رون مونو
ترجمه: حمید نقدبیشی، سامیار راشد
ویراستار: پرستو رئیس قنواتی
ناشر: کتاب وارش
تعداد صفحات: 208
اندازه: 14/5 در 20 سانتیمتر
کاغذ: بالک
سال چاپ: 1398
قیمت: 45000 تومان

عنوان انگلیسی: Design for Product Understanding: The Aesthetics of Design from a Semiotic Approach

اشیاء با ما صحبت می کنند. ما از طریق اشیاء با یکدیگر صحبت می کنیم. حتی مواردی که برای استفاده در نظر گرفته شده است یک زبان دارند. ارتباطات، فناوری و ارگونومی سه زمینه اصلی هستند که در آن تجهیزات مورد استفاده، به کار گرفته می شود.

ما می توانیم هنر را با احساسات خود تجربه کنیم. اما اگر بخواهیم از آنها استفاده کنیم باید اشیا مفید خود را بفهمیم. طراح صنعتی باید بتواند آنچه را که می گوید، تهیه کند، خواه یک پوستر سیب زمینی، دوربین، آرم و نماد یا یک مرکز کنترل ترافیک برای سیستم حمل و نقل عمومی باشد.

Rune Monö به مدت 50 سال به عنوان مشاور در طراحی صنعتی فعالیت و سالها به عنوان استاد در نشانه شناسی محصول در کالج های طراحی دانشگاه در اسکاندیناوی تدریس می کند. این کتاب نقطه شروع زبان خود را دارد و روش جدیدی را برای طراحی عملکرد ارتباطی موارد مفید در کار طراحی عملی پیشنهاد می کند. این کتاب مملو از مثال های عملی است که به تصویر کشیده شده است، که قرار است در آموزش طراحان صنعتی و گرافیک مورد استفاده قرار گیرد، نه تنها طراحان صنعتی و طراحان گرافیک بلکه همه کسانی که به طراحی اشیایی که در زندگی روزمره از آنها استفاده می کنیم، علاقه مند هستند. هدف از این کار باز کردن درهایی برای تحقیقات بیشتر در زمینه ای که هنوز هم نسبتاً کشف نشده است.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1697&rnd=7878

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما