تاریخ: 1399/4/11
تعداد بازديد : 954
تجربه کاربری UXدوره طراحی تجربه کاربری (UX Design) مختص طراحان صنعتی توسط آکادمی دیزاین بعد سوم برگزار می گردد.

این روزها یکی از مطرح ترین و جداب ترین شاخه های دیزاین در امر یادگیری و بازار کار،گرایش طراحی تجربه کاربری است. به خصوص اینکه به نسبت سایر شاخه های دیزاین دارای بازار کار بکرتر و البته سطح درآمد بالاتری است. از طرفی دوره هایی که در کشور برای آموزش طراحی تجربه کاربری برگزار می شود غالبا با حضور مخاطبینی همراه است که دارای پیش زمینه فنی و مهندسی هستند و دانش و ذوق طراحانه لازم را ندارند. به همین دلیل یکی از چالش ها و دغدغه های آموزشی تربیت طراحانی است که از پس طراحی تجربه برآیند.

حال آنکه در جامعه طراحی صنعتی و در میان فارغ التحصیلان، دانشجویان و علاقمندان دیزاین افراد زیادی هستند که با فرآیند دیزاین به عنوان پایه همه روندهای طراحی آشنایی دارند و می توان با آموزش کاربردی مهارت ها و ابزارهای خاص تجربه کاربری، آنها را برای کار کردن در این زمینه خاص آماده کرد.

آکادمی دیزاین بعد سوم براساس این شاخصه های جامعه طراحی و زمینه های موجود در بازار کار اقدام به برگزاری دوره کاربردی طراحی تجربه کاربری در تابستان 99 می کند. رویکرد آکادمی دیزاین بعد سوم در این دوره آماده ساختن افراد علاقمند به این گرایش دیزاین برای ورود به بازار کار است. به همین خاطر سرفصل های این دوره با الهام از دوره های روز بین المللی و با حضور مدرسانی برگزار می شود که دارای فعالیت حرفه ای در این حوزه از دیزاین هستند.

برخی از سرفصل های این دوره عبارتند از:

  • اصول ارگونومی طراحی رابط کاربری
  • اصول ساخت پورتفلیو تجربه کاربری
  • تحقیق کاربر و طراحی پرسونا، استوری بورد، طراحی مسیر کاربر
  •  ایده پردازی و تکنیک های خلاقیت
  • معماری اطلاعات، طراحی تعاملی، طراحی رفتار
  • اصول کاربرد پذیری و تست کاربرد پذیری، طراحی افوردنس
  • UX Writing, Micro Interaction
  • و ...

 مدرسین دوره:

- معین فخرآور (کارشناسی ارشد طراحی صنعتی از دانشگاه هنر، طراحی تجربه کاربری سامانه هوشمند کیلید، طراح حرفه ای تجربه کاربری)

-  زینب اقدسی (کارشناسی ارشد طراحی صنعتی از دانشگاه هنر، محقق کاربری، مدرس دانشگاه الزهرا، شتاب دهنده دیموند، مسئول تحقیقات کاربری کسب و کارهایی مانند ابرآروان، پارادایم، آریانا قلم و ...)

 برای آموزش جامع تر و کاربردی تر و استفاده از تجارب حرفه ای تر از حضور مدرسان مدعو بهره گرفته می شود.

مدرسان مدعو:

- سجاد بهجتی (استراتژیست محتوا و موسس کانتنت برگر، سابقه 7 سال فعالیت تخصصی در زمینه استراتژی پیام و محتوا و مربی استراتژی محتوا و شتاب دهنده آواتک، مشاور بازاریابی استارتاپ ها و کسب و کارهای مختلف)

- علی بابایی (طراح رابط و تجربه کاربری، مربی دیزاین و مدرس دوره های معتبر مانند کانون کارآفرینی دانشگاه تهران، مشاور و طراح سرشناس حوزه طراحی تجربه کاربری)

مدت دوره: 48 ساعت در طول 2 ماه
ظرفیت دوره: 8 نفر
شروع دوره: یکشنبه 29 تیر 99

به منظور رعایت اصول محافظتی در مقابل بیماری کرونا و رعایت فاصله گذاری، دوره طراحی تجربه کاربری آکادمی بعد سوم با ظرفیت محدود برگزار می گردد. با این حساب اولویت ثبت نام با کسانی است که زودتر اقدام به ثبت نام قطعی نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا رزرو ثبت نام می توانید با تلفن آکادمی تماس و یا به محل آن مراجعه فرمایید.


تلفن:۲۶۴۰۷۶۴۶
آدرس: میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، پلاک ۱۴، واحد ۴

 آدرس سایت جدید آکادمی دیزاین بعد سوم: www.idacademy.ir 

کانال تلگرام آکادمی بعد سوم:
http://telegram.me/third_dimension_academy
صفحه اینستاگرام آکادمی بعد سوم:
https://www.instagram.com/3rd_dimension_academy

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=2713&rnd=3706

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما