دوره حضوری آنلاین طراحی خودروفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره مدل سازی با راینو و ساب دیبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهرات
تاریخ: 1387/3/24
تعداد بازديد : 12641

شرکت BMW کانسپت جدید خود را در زمینه طراحی خودرو به جهانیان معرفی کرد. در این خودروی جدید که به نامBMW GINA Light نام گذاری شده است، روش متداول ساخت بدنه خودرو که با ورق های فلزی صورت می گیرد، با به کارگیری یک ماده انعطاف پذیر مقاوم، متحول شده است.

این خودرو که در کلاس خودروهای Roadster ساخته شده است بر خلاف اتومبیل های فعلی، قابلیت تغییر شکل و انعطاف پذیری دارد که با کنترل های الکتروهیدرولیکی کنترل می شود. شاید جذاب ترین بخش این خودرو از نظر تغییر شکل، اسکلت اطراف چراغ های آن باشد که همانند چشم انسان، تصوری از زنده بودن این اتومبیل به دست می دهد. سایر بخش های خودرو نظیر درب های خودرو و اسکلت بدنه نیز در صورت نیاز از خود انعطاف پذیری را نشان می دهند که به واقع نشانگر پیشرفت چشمگیر طراحان بی ام و در طراحی تجربه و طراحی احساس است.

نام GINA برگرفته از کلمات Geometry and Functions In "N" Adaptions که نشان دهنده توجه خاص طراحان BMW به موضوع نگرش آزادانه در طراحی خودرو است. آنها تمام تلاش خود را به کار گرفته اند که در نسل جدید خودرو، از محدودیت های موجود فعلی رهایی یابند و با دیدی بازتر خودروهایی با محدودیت های کمتر طراحی کنند.

شاید مشاهده تصاویر و فیلم این خودرو، کمک بیشتری به آشنایی با نحوه طراحی و عملکرد آن بکند.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=304&rnd=2207

نظر بازديدکنندگان (6)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما