دوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره مدل سازی با راینو و ساب دیفیلانو
دسته بندی: اخبار سايت
تاریخ: 1387/5/7
تعداد بازديد : 2411

به لطف خدا امکانات جدید زیر به پروفایل اعضا افزوده شده است که امیدواریم باعث ارتباط بیشتر و دسترسی آسان تر و مفیدتر به اطلاعات شغلی و توانایی های فردی اعضای سایت بشود:

1- امکان ارسال تصویر:
این امکان به منظور آشنایی بیشتر اعضا با یکدیگر و همچنین جذاب تر شدن محیط پروفایل ها صورت گرفته است. توصیه می شود با توجه به تخصصی بودن زمینه فعالیت سایت، تصاویر واقعی خود را ارسال کنید و از ارسال تصاویری از طبیعت و... خودداری نمایید.

به منظور رعایت تخصصی بودن فضای سایت و همچنین تطابق محیط فرهنگی سایت با نام طراحی صنعتی ایرانی، ارسال تصاویر نامناسب به عنوان تصویر پروفایل ممنوع است.

خانم های گرامی که عضو سایت هستند توجه داشته باشند که ارسال تصاویر بی حجاب در سایت ممنوع است. آقایان محترم نیز در انتخاب تصویر متناسب با فضای سایت توجه کافی داشته باشند.

تصاویر به روز شده به صورت روزانه مورد بررسی مدیران سایت قرار می گیرد و در صورت مشاهده تخلف تصویر حذف شده و در صورت تکرار تذکر، نام کاربری فرد متخلف مسدود خواهد شد.

تصویر پروفایل ها در ابعاد 120 پیکسل(عرض) نمایش داده می شود. بنابراین اگر در صدد تهیه تصویر هستید این اندازه را برای نمایش واضح تر تصویر در نظر داشته باشید.

2- افزایش حجم اطلاعات اضافی:
با توجه به اینکه برخی دوستان سوابق فراوان و تجربیات متعدد کاری در زمینه طراحی صنعتی دارند، بخش اطلاعات اضافی در پروفایل از 400 کارکتر به 2000 کارکتر افزایش یافته است که امکان درج اطلاعات بیشتری را فراهم می نماید. امید است که با همکاری اعضای محترم سایت در تکمیل اطلاعات این بخش، امکان برقراری ارتباطات شغلی بیشتری از طریق سایت طراحی صنعتی ایرانی فراهم گردد.

در صورت مشاهده مشکل در استفاده از بخش های جدید، مشکل را از طریق فرم تماس با ما در میان بگذارید.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=325&rnd=9485

نظر بازديدکنندگان (2)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما