دوره حضوری آنلاین طراحی خودروفیلانوبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی داخلی
دسته بندی: اخبار سايت
تاریخ: 1387/8/25
تعداد بازديد : 4102

پس از ارسال آزمایشی مطالبی اختصاصی برای گفتگو در مورد کنکور و اطمینان از حفظ تخصصی بودن فضای گفتگو از طرف اعضای محترم سایت، مشخص شد که اختصاص فضایی برای گفتگوهای مرتبط با طراحی صنعتی، امری ضروری به نظر می رسد. همچنین دوستان زیادی در بخش "نظرات در باره سایت" سوالاتی عمومی و به صورت گفتگو مطرح می کردند که این موضوع نیز نشان دهنده نیاز به بخش ایجاد گفتگو بود.

اینک یک صفحه اختصاصی برای گفتگوهای کوتاه به صورت  message board ایجاد کرده ایم تا به صورت آزمایشی تأثیر آن را در بهبود کارآیی و اطلاع رسانی تخصصی در مورد طراحی صنعتی بررسی کنیم. خواهشمند است در استفاده از این بخش به موارد زیر توجه بفرمایید:

1- مطالب قدیمی در صورت صلاحدید مدیران سایت به تدریج حذف خواهد شد. لذا روی مطالب پست شده در این بخش به عنوان سابقه فعالیت حساب باز نکنید و از دادن لینک های دائمی به مطالب پست شده در این بخش خودداری نمایید.

2- از ارسال پیام های شخصی و گفتگوهای بی ارتباط با طراحی صنعتی خودداری نمایید. مطالب بی ارتباط با طراحی صنعتی در اولین فرصت حذف خواهد شد.

3- الفاظ ناپسند یا توهین آمیز، تبلیغات منفی در مورد مراکز طراحی، غیبت در مورد افراد و مطالبی که در تناقض با قوانین و عرف جمهوری اسلامی ایران باشد در اولین فرصت حذف خواهد شد و با توجه به اینکه مطالب با نام کاربری افراد ارسال می شود، در صورت مشاهده تخلف پس از یک بار تذکر، نام کاربری فرد خطاکار مسدود خواهد شد.

از طریق منوی بالای سایت یا از طریق این لینک برای دسترسی به بخش گفتگو استفاده نمایید.

در صورت موفق بودن تجربه استفاده از این بخش و رعایت تخصصی بودن مباحث، در آینده نزدیک گفتگوی موضوع بندی شده را به سایت اضافه خواهیم کرد. ان شاءلله.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=392&rnd=2009

نظر بازديدکنندگان (5)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما