بسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دیفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
ارسال کننده: حدیث بابائی
دسته بندی: مقالات طراحیبیونیک
تاریخ: 1387/8/29
تعداد بازديد : 25417

روند طراحی بسته بندی

بسته بندی شکلات

بسته بندی شکلات با الهام از پرتقال:
بسته بندی مربوط به بسته بندی شکلات می باشد که در ساخت آن از پرتقال الهام گرفته شده است. همان طور که می بینید حتی ریز ترین اجزاء آن نیز شبیه پرتقال است.این شکلات مانند پرتقال از چندین پره تشکیل شده است و کل مجموعه داخل یک سلفون هم رنگ پرتقال با همان بافت قرار گرفته بعد از باز کردن سلفون با یک ضربه کوچک پره های آن از هم جدا می شود.

بسته بندی سوسیس و کالباس

بسته بندی فرآورده های گوشتی (سوسیس یا کالباس) با الهام از موز:
در این بسته بندی از پوست موز برای بسته بندی سوسیس یا کالباس استفاده شده است که این کار علاوه بر محافظت کامل از محصول و همچنین نسبت به بسته بندی های قدیمی راحت باز شدن آن، ایده جدیدی برای بسته بندی سوسیس یا کالباس می باشد که همان محصول را با بسته بندی جدید و متفاوت به بازار عرضه می کند.

بسته بندی عطر

بسته بندی شیشه عطر با استفاده از فرم گل لوتوس:
در بسته بندی شیشه عطر از فرم گل لوتوس گرفته شده است که از لحاظ زیبایی فوق العاده است بدنه اصلی عطر در داخل گلبرگ های گل احاطه شده است. همچنین رنگ های سرد شیشه عطر برای عطرهای با بوی خنک و رنگ های گرم شیشه برای عطر های با بوی گرم به کار رفته است.

بسته بندی گوشواره

بسته بندی گوشواره با الهام از میوه:
علاوه بر اینکه فرم گوشواره شبیه میوه است، در ساخت جعبه و بسته بندی آن نیز از فرم همان میوه الهام گرفته شده است. مثلاً گوشواره شکل توت فرنگی در جعبه شکل توت فرنگی بسته بندی شده است. رنگ جعبه و فرم آن و حتی بافت های روی آن نیز کاملاً شبیه میوه مورد نظر است.

طراحی کیف

کیف به عنوان یک بسته بندی با الهام از هندوانه:
کیف به عنوان یک بسته بندی برای وسایل می باشد. همان طور که در شکل می بینید از فرم یک قاچ هندوانه برای کیف الهام گرفته شده است، همچنین از رنگ پوست، گوشت و حتی فرم و رنگ دانه ها نیز در ساخت این بسته بندی استفاده شده است.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=396&rnd=2035

نظر بازديدکنندگان (6)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما