دوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره مدل سازی با راینو و ساب دیفیلانوبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
ارسال کننده: مهدیه عربپور
تاریخ: 1388/2/28
تعداد بازديد : 3930

در دنیای حرفه ای رشته های طراحی، ارائه کار یکی از مهم ترین مقوله هایی است که طراحان باید به آن توجه داشته باشند و از آنجایی که یکی از ابزار های مهم و سریع ارائه آثار، پرزانته با دست و ابزار های دستی است، انجمن علمی طراحی صنعتی دانشگاه تهران بر آن شده است تا با برگزاری سری برنامه هایی با عنوان یک روز طراحی، سیستمی هدفمند را برنامه ریزی کند تا دانشجویان بر اهمیت این مقوله پی ببرند.

یک روز طراحی به گونه ای طراحی شده است که کلیه دانشجویان در گروه های متشکل از ورودی های مختلف کارشناسی و کارشناسی ارشد که توسط تیم برگزارکننده و در آغاز برنامه به صورت تصادفی گروه بندی شده اند، تا با راندو و پرزانته دستی در مورد موضوعی که در ابتدای برنامه مطرح می شود به رقابت پردازند.

دانشجویان بعد از هفت ساعت از شروع برنامه با آموزش هایی که اساتید و سرپرستان گروه ها به آنان خواهند داد، در انتها باید یک الی دو صفحه پرزانته ارائه دهند که کلیه موارد طراحی یک محصول در آن رعایت شده باشد. در خاتمه گروه اساتید و طراحان مدعو در مورد کارها قضاوت خواهند کرد.

در این سری یک روز طراحی که با نام یک روز طراحی 3 در تاریخ 14 اردیبهشت ماه برگزار شد دانشجویانی از تمامی دانشگاه های طراحی صنعتی کشور حضور داشتند، پس از اعلام موضوع که طراحی ظرف عطر و ترجیحا دارای شاخص و برند باشد، دانشجویان در گروه های خود مستقر شده و پس از اجرای مراحل ایده پردازی و اسکچ بر روی کاغذهای A1 و بعد از آن اجرای کار نهایی بر روی 2 شیت A2 در ساعت 15 تمام کارها را تحویل داده و پس از قضاوت، 3 گروه برتر و یک گروه که کارگروهی خوبی داشتند انتخاب شدند و به آنها تقدیرنامه و یادبود یک روز طراحی اهدا شد.

یک روز طراحی

یک روز طراحی

یک روز طراحی

یک روز طراحی

یک روز طراحی

یک روز طراحی

یک روز طراحی

یک روز طراحی

بازدید ریاست محترم دانشکده جناب آقای دکتر فدوی و معاونت محترم امور فرهنگی و دانشجویی جناب آقای دکتر حیدری

یک روز طراحی
 
پخش فیلم یک روز طراحی 1 و 2

یک روز طراحی

یک روز طراحی 
قضاوت در مورد کارها

قضاوت یک روز طراحی

قضاوت یک روز طراحی
 
اهدای یادبود

یادبود یک روز طراحی

یک روز طراحی

یک روز طراحی

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=512&rnd=1666

نظر بازديدکنندگان (6)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما