دوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی خودروفیلانودوره مدل سازی با راینو و ساب دی
ارسال کننده: javid_moazami1975
تاریخ: 1390/6/28
تعداد بازديد : 2621

پروژه SPARK جزو طرح های برگزیده دانشجویی از طرف هیئت ژوری Core77 در مسابقه 2011 شناخته شده است که آقای آرش شیرین باب جزو تیم طراحی آن بوده اند.

مشخصات پروژه:
- طراحان: Paula Kuhn، Alex Scott، Shira Kates، Arash Shirinbab، Amy Gustincic
- محل طراحی: اوکلند، کالیفرنیا، آمریکا
- موضوع: طراحی در جهت بهبود شرایط اجتماعی
- برگزیده در بخش دانشجویی
- عنوان: پروژه SPARK

توضیح پروژه:
تحقیقات امروزه مشخص کرده که به ویژه در ممالک و جوامع غربی افراد در حال از دست دادن ارتباط خود با یکدیگر هستند. این بدین معناست که در این جوامع، ارتباط زیادی بین همسایگان وجود ندارد و این مسئله باعث به وجود آمدن بسیاری معضلات مانند تنهایی، انزوا، افسردگی و... شده است. این عدم وجود ارتباط به طور مثال بین همسایگان در یک محله یا ساختمان، باعث ایجاد آثار منفی بر روی جامعه نیز می گردد مانند ایجاد فردگرایی، الیناسیون، خشونت و... و این جریان در نهایت به سمت کاهش کیفیت زندگی سوق پیدا خواهد کرد.

ارتباط اجتماعی

ارتباط اجتماعی

ارتباط اجتماعی

مردم می گویند که همسایگان خود را نمی شناسند ولی از طرفی علاقه مند و نیازمند شناخت آنها هستند. اگر افراد با همسایگان خود ارتباط بیشتری داشته باشند، در نهایت خواهند توانست حداقل از احساس امنیت بیشتری برخوردار باشند.

SPARK یک پروژه ارتباط دهنده افراد محلی است که باعث ایجاد ارتباط بهتر و پایدار تر بین همسایگان و افراد ساکن در محله می گردد. این پروژه یک جامعه همسایگی خلق می کند که ما از حضور آن بی اطلاع بوده ایم. در واقع این طرح یک نرم افزار مجازی است که از طریق ارتباطات کامپیوتری افراد را بیکدیگر متصل می کند و همسایگان می توانند با اتصال به این برنامه با افراد دیگر در محله ارتباط داشته باشند.

منبع: idreporter.com

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=924&rnd=1256

نظر بازديدکنندگان (2)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما