اتاق گفتگو
دسته بندی موضوعی
● تمام گفتگوها  ● کنکور کارشناسی طراحی صنعتی
● کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی ● المپیاد طراحی صنعتی
● اخبار فوری ● دانشگاه های ایران
● دانشگاه های جهان ● لینک ها و مطالب جالب
● پیشنهاد، انتقاد، مسائل مربوط به سایت ● گپ دوستانه و شخصی
● درخواست کمک و نیازمندی ها ● بدون دسته بندی
برای مشارکت در گفتگوها وارد شوید / ثبت نام کنید
   می پسندم 2
نمی پسندم 0
کیارش رهایی 11:25   |   1392/4/9  
اگر کسی واقعا بخواد بدونه که فضای فلک زده ی صنعت ایران چرا به این روز افتاده و ایا همیشه همینطوری بوده بهتره با مطالعه تاریخ واقعی مملکت خودش ببینه اصلا صنعت چجوری وارد ایران شد و تا کی در حال رشد بود و چه بلای خانمان سوزی در چه تاریخی، صنعت ( و بقیه چرخه های اقتصاد) ایران رو به این وضعیت رسوند.
تا زمان قاجار ما چه میدونستیم بانک چیه ارتش چیه اموزش و پرورش چیه ( همون مکتب و ملا کارمون رو راه مینداخت) دانشگاه چیه گمرک چیه معافیت مالیاتی چیه سوبسید چیه و...
خلاصه با همت مردان وطن پرست و سخت کوش به همه اونا رسیدیم و به دنیا ثابت کردیم ما بدون نفت و فقط با مالیات قندوشکر و چای راه اهن میسازیم و تمام ارکان یک مملکت مدرن رو وارد یه کشور عقب مونده میکنیم
ولی ما به این چیزا راضی نبودیم از سال چهل و چهار تا پنجاهو پنج تولید ناخالصمون رو سه برابر نقدینگی کردیم اتفاقی که الان تو کشور های صنعتی هم کم رخ میده
توی برنامه عمرانی سوم ( که اون زمان عمل بود نه حرف) طرح های مهمی مثل تأسیس کارخانه ذوب آهن، ماشین ابزار، تراکتورسازی، تولید الومینیوم و کارخانه پتروشیمی و.. تأسیس کردیم
بیکاری یک رقمی شد ینی چیزی شبیه به اتحادیه اروپا
ولی ما به این چیزا و صنایع سنگین و کلان مثل فولاد و سیمان و مس الومینیوم قانع نشدیم
ما به دنبال برند ایرانی بودیم. که موفق هم شدیم کفش ملی کفش بلا کفش وین ایران ناسیونال لوازم خانگی مدرن ایران توشیبا صنایع پارس الکتریک قوه پارس ارج پلاسکو و نساجی ایران و... همگی خصوصی بودن و یک ریال از بیت المال استفاده نمی کردن.
کارافرینان این صنایع کیا بودن. همگی در بچگی تو فقر بودن ولی چون بستر امکان توسعه رو بهشون میداد و جامعه پذیرای عدالت اجتماعی بود این صنایع شکل گرفته بودن. وام های کلان در اختیار نهاد های فاسد قرار نمیگرفت تا سه هزار میلیاردی که باید تو آبادانی مملکت خرج بشه غیب بشه.
همه اینها بعد از انقلاب یا فرار کردن یا اعدام شدن یا مصادره اموال شدن یا هر سه کار باهاشون انجام شد. بنیاد شهید و مستضعفان هم تمام صنایع ملی رو در اختیار گرفت و هر روز در یکیشون به خاطر ورشکستگی تخته شد و با هر تحریمی که تصویب شد یک گروه از صنایع تعطیل شد. مملکتی که حتا از نظر صنعت و اقتصاد از کره و ژاپن بسیار بالاتر بود حالا مردمش خودشونو در حد چین هم نمیدونن.
محدثه بندار:
15:17   |   1392/4/15  
ببینید؛دقت کنید...
خانم cezibel دقیقا دنبال همین هستن و شما عزیزان با دلسوزیتون دارید کاری میکنید که همه کسانی که این بحثا رو میخونن،بیشتر و بیشتر عصبی بشن...
ایشون قصد گفتن هیــــــــــچ چیز مشخصی رو ندارن،قصدشون ایجاد بحثه،حالا به هر قیمتی...
من فکر میکنم لزومی به جبهه گیری و یا حتی مباحثه با این شدت با ایشون نیست... ایشون قرار نیست به حرف بقیه گوش کنن؛ایشون نظرشونو(که دقیقا مشخص نیست چیه)میدن و هیچ یک از ما نمیتونیم تغییری توی نظرشون بدیم...
من فکر میکنم همیشه هم نباید دیگران رو از اشتباه در آورد؛بعضی افراد راحتترن که توی اشتباه شیرجه بزنن و با تمام قدرت شنا کنن...خب،پس چرا ما نباید به نظرشون احترام بذاریم؟؟؟؟
بعضی افراد سعی دارند همیشه با تمام قوا با همه چیز مخالفت کنن،بعضی از ارزش ها رو ضد ارزش نشون بدن و بر عکس،خب به نظر من،دوستانه ترین راهی که میشه برای مواجهه با این دسته افراد پیش گرفت اینه که: از همون ابتدا با اولین حرف مخالفی که زدند،لبخندی زد و حرفشون رو تایید کرد،تا هم اون افراد لازم نباشه خودشونو خسته کنن و نه شما خودتونو خسته کرده باشین(لطفا به این نکته توجه کنین که تا وقتی کسی خودشو به خواب زده،نمیشه از خواب بیدارش کرد).
خانم عزیز شما توی هر جمله از حرفاتون به یه عالمه آدم توهین میکنین...چطور به خودتون حق میدین،من نمیدونم!!!!
شرمنده که دخالت میکنم دوستان،اما من فکر میکنم نادیده گرفتن بعضی مسائل برای دو طرف بهتره...
همگی موفق باشید
 
می پسندم 5
    
نمی پسندم 0
علی شیخ پور قاسمی نیا:
15:35   |   1392/4/15  
cezibel
مگر همین خود شما نگفتین همه پیشرفت ها بعد از انقلاب حاصل شد؟ بعد وقتی تو جوابتون میگن که استارت پیشرفت ها 200 سال پیش خورد، شما هم دست پیش می گیرین میرین 2000 سال پیش و طرف رو محکوم میکنید که تاریخ نمیدونه. این دومین نمونه از سفسطه شما در نوع بحث کردنه (بعد از تذکر در مورد خلط ردن مباحث مادی و معنوی). بنده یکی یکی اینها رو مطرح میکنم که ان شالله در آینده دیگه وقتمون روی این مشکلات صرف نشه. ولی شما هم انصافا اگر عمدا سفسطه نمی کنید، یک مروری در سابقه گفتگوها بکنید و ببینید چند نفر آدم رو از ادامه گفتگو منصرف کردین و چند نفر رو قانع کردین؟ این اصلا علامت خوبی نیست که انسان فکر کنه روشش درسته ولی نتیجه تلاشش منفی باشه و روشش رو عوض نکنه. شما به خاطر علاقه ای که به میهن و دین و اعتقادات دارین (که البته همه ما هم داریم)، نمیخواین قبول کنین که مشکلات جدی مردم رو اذیت میکنه و فکر می کنید که اعتراف به وجود مشکلات، اسلام و انقلاب و شهدا رو زیر سوال میبره. برای همین هم اگرچه در نصف حرفهاتون مجبور میشید به واقعیت ها و مشکلات اعتراف کنید و 12 پاراگراف بدبختی های زندگی رو شرح بدین، ولی در نصف دیگه از عزت و اقتدار و تک تازی ایران در جهان صحبت می کنید و فکر می کنید که با این نوع دفاع از اسلام و انقلاب و شهدا دفاع می کنید. در حالی که دفاع واقعی رو کسانی می کنند که وجود مشکلات رو پذیرفتند و به جای دفاع، به دنبال کار و فعالیت و تولید هستند. این بار کج به منزل نمیرسه و تمام سال های بعد از انقلاب هم به خاطر همین مشکل، بسیاری از ریشه یابی های مشکلات و اعتراف به مشکلات، در مرحله استارت باقی مونده. شما هم خواهشا همکاری کنید از این مرحله که مربوط به اشکال فلسفی در ذهن شماست عبور بکنیم و یک مقدار بحث ها رو عملیاتی تر و واقع بینانه تر پیش ببریم.
من فکر کنم آخرین بازمانده ای باشم که هنوز حوصله موشکافی و کمک به مشکل شخصی شما رو دارم. امیدوارم با طولانی تر شدن این نوع استدلال، من رو هم به جمع افراد ناامید اضافه نکنید.
 
می پسندم 4
    
نمی پسندم 0
مهندس :
15:53   |   1392/4/15  
سایته رو یافتم خودم. / ایمیلم رو (برا یه مدت) عمومی کردم. کسی جدا کنجکاو یا مشتاق بود ببینه "ما چی میگیم" و منبع خواست و کلید واژه، ایمیل بزنه.
خانم سزیبل هم که آدرس شون تو پروفایلش هست.
نظرم اینه که بحث های اینجا و اینجوری (با شرایط و جو ش) احتمال نداشتن نتیجه ش بالاست و کلا درگیر بحث بی نتیجه نشدن بهتره
 
می پسندم 0
    
نمی پسندم 0
[بی نام] :
17:52   |   1392/4/15  
باشه بحث ها عملیاتی بشه
بی خیال مشکل فلسفی من
برگردید به بحث های خرداد من از همون روز 15 خرداد با وجودی که هنوز وارد این رشته نشده بودم پیشنهاد دادم تیمی اینجا تشکیل بشه تا به جای گپ زدن های خسته کننده سره مسائل کنکور حداقل مشکلات اطلاع رسانی و تبلیغ رسانه ای این رشته توسط اعضای سایت حل بشه

حتی خودم با وجودی که کارهای زیادی دستم بود وقت گذاشتم تا صحبت ها و تصمیمات اولیه از طریق همکاری اعضا انجام بشه و قبول کردم که اغلب کارهارو خودم انجام بدم و حتی حاضر شدم سرمایه هم بگذارم
اما نتیجه چی شد؟

گفتم شاید مانع منم و احساسات انقلابی ام رفتم کنار تا دیگران ادامه بدند
اما مشارکت اعضا به خصوص از تحصیل کرده گان این رشته حتی به تنظیم یک نامه فراخوان هم نینجامید
و من ترسیدم به سرنوشت خانم اردستانی دچار بشم یه نفره این همه تلاش کنی واسه برقراری ارتباط بین صنایع و دانشگاه بعدش نتیجه تلاش هات در اثر نمی دونم شاید حمایت نکردن دیگران ناپیدا و محو و نامعلوم باشه و فقط یک ایمیل شخصی باقی بمونه که ارتباط از طریقش بی فایده است
تازه کلی هم از دیگران طعنه و تمسخر حرف های بازدارنده بشنوی
 
می پسندم 0
    
نمی پسندم 0

   می پسندم 0
نمی پسندم 0
[بی نام] 15:11   |   1392/4/15  
اینها سوالهایی است که باید بررسی بشه اگه اینجا بررسی نشه کجا بشه
ادعا می کنند ما قبل از انقلاب صنعت مون و به خصوص طراحی صنعتی مون بالاتر از کره و ژاپن بوده
سوال اینکه چرا صنعت ما قبل از انقلاب صنعت مونتاژ بوده امتیاز تولید محصولات از کارخانه جات خارجی خریداری و در ایران کپی می شده و فقط اسمش عوض می شده؟
و جایگاه ما در صنعت و علم و فن آوری دنیا در اون دوره کجا بوده ؟

   می پسندم 6
نمی پسندم 0
نازیلا محمد قلیزاده 11:28   |   1392/4/8  
بنده از همین تریبون روز جهانی طراحی صنعتی رو به همه طراحان عزیز، دانشجوهای طراحی و طراح بعد از اینها تبریک عرض می کنم، به امید روزهای بهتر برای رشته دوست داشتنیمون:-)ن
عطیه غلامپور:
20:37   |   1392/4/8  
چه اندازه شیرین است امروز..
روز تو
روز هنرمندی که در خدمت به فرهنگ و مردمش... می بالد
 
می پسندم 3
    
نمی پسندم 0
Phoenix :
01:27   |   1392/4/9  
خانم غلامپور. این بچه های گروه nodesign از هم پاشیدن ؟ دیگه خبری از وبلاگ فعالشون خیلی وقته که نیست ؟ چی شد اون گروه منسجم ؟
 
می پسندم 0
    
نمی پسندم 0
asghar nasiri:
06:33   |   1392/4/9  
congratulations
 
می پسندم 1
    
نمی پسندم 0
عطیه غلامپور:
23:18   |   1392/4/14  
Phoenix
میتونید فعالیت این گروه رو در فیسبوک دنبال کنید..
مستدام باشید دوست عزیز
 
می پسندم 0
    
نمی پسندم 0

   می پسندم 2
نمی پسندم 0
[بی نام] 12:36   |   1392/4/5  
سلام به همگی
یه سوال دارم که خیلی وقته ذهنم رو مشغول کرده شما ها چه کسایی که طراحی صنعتی خوندن و چه نخوندن. طراحی صنعتی رو چی تعریف میکنید؟ به کسایی که نمیدونن چیه این رشته چطور بهشون توضیح میدین؟ این خیلی مهمه که خود ما از رشتمون چی از کاربردش بدونیم
از همگی خواهشمندم که در حد اطلاعشون پاسخ بدهند
ممنون
رحمان کمالی یالقوزآغاج:
22:14   |   1392/4/7  
عزیزان تعاریفی در مورد ط.ص ارائه کرده اند
اما به نظر بنده طراحی یک خودکار تا ک خودرو یک علم خیلی وسیعی است که یک رشته پاسخگوی ان نیست.
شما طراحی خودرو را در نظر بگیرید. بیش از 6000 هزار قطعه داره که هر کدام از این قطعات جنس و کارایی. مکانیزم خاص خودش را داره. به نظر بنده در طراحی خودرو، طراحی سیستم خنک کننده را به جز گروه حرارت و سیالات هیچ رشته دیگری نمی تونه طراحی کنه یا آیرو دینامیک. بدنه خودرو که خودش یک رشته گروه دانشگاهی که شامل چند گرایش هست.
البته جسارت نشه فکر نکنم کسی از بچه های طراحی صنعتی تا حالا سر بحث های مربوط به طراحی خودرو حرفی در مورد مکانیزم سوپاپ ها یا استکانی تایپیت یا میله تعادل چیزی شنیده باشند. یا در مورد شتاب گیری خودرو. ارتباط مستیم ان با ایرودینامیک خودرو شنیده باشند چون همه این مباحث با استفاده از معادلات دیفرانسیلی حرکت جسم در داخل سیال به دست میاد که طراحی صنعتی دروس معادلات دیفرانسیل و ریاضیات پیشرفته مهندسی و.... انتقال حرارت و دینامیک ماشین را در سیلابس هاشون ندارند
اما طراحی صنعتی کارایی های زیادی داره در خود خودرو مثلا هیچ مهندس مکانیکی نمی تونه داشبورد خودرو یا صندلی و یا قسمت های زیبایی ظاهری خودرو راطراحی کنه چرا که دید هنری نداره. یا یک مهندس مکانیک هیچ وقت نمی تونه تغیراتی در جنس قطعات ایجاد کنه چرا که این کار در حیطه تخصص مهندسی مواد می باشد و...........
اما به نظر بنده طراحی صنعتی عبارت است از یک رشته تلفیقی از علم هنر و ارگونومی که جهت زیبایی بخشیدن به برخی محصولات و قطعات تولیدی و کاربری اصولی و مناسب برخی محصولات به سایر رشته های صنعتی، خدماتی و حتی کشاورزی و پزشکی امکان تولید محصولات را مطابق با سلیقه مشتری می دهد و...
کیارش جان گفته که: طراحی صنعتی یعنی طراحی هر چیزی که تو صنعت قراره تولید بشه.
یه سوال از کیارش
یک بلبرینک توسط صنعت تولید میش یا نه؟
حالا یک طراحی صنعتی می تونه یک بلبرینگ طراحی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
می پسندم 1
    
نمی پسندم 0
PARADOXXX :
23:59   |   1392/4/7  
آقا رحمان طراحی صنعتی اسمش به نوعی با خودشه
ما بلبرینگی که قبلا طراحی شده رو طراحی نمی کنیم چون هم تخصص ما نیست و هم اینکه نیازی نیست که زوم شیم برای این کار و به تخصص اصلیمون نرسیم. ولی کسی که برا اولین بار بلبرینگ رو اختراع کرده شایدم خودش ندونه ولی جزو طراح صنعتی محسوب میشه.
منتها طراح صنعتی مثلا میتونه ادوات جدید کشاورزی رو طراحی کنه که اگرم لازم باشه براش یه طرح بلبرینگی بده که متناسب با اون باشه و نمونش نباشه...
به غیر از طراح صنعت چه کسی صلاحیت بیشتری برای طراحی این وسیله جدید رو داره؟
البته این چیزی که گفتم مدینه فاضله طراحی صنعتیه و اونچیزیست که باید باشه وگرنه که حقیقت امر در این زمانه چیز دیگریست.
 
می پسندم 3
    
نمی پسندم 0
کیارش رهایی:
00:11   |   1392/4/8  
بقول پارادوکس جان اگر قبلا طراحی شده نه طراحی نمیکنه.
این موضوع زیبایی بخشی یکی از جنبه های دیزاینه. ولی بخش بیشترش ارتباط مصرف کننده و عوامل دیگر مثلا تعمیرکار یا حتا نظافت چی یک محصوله یا بررسی چرخه عمر یا عوامل اجتماعی یا....
هر چیزی که بخواد از طریق صنعتی طراحی بشه باید یک طراح صنعتی هم توی گروه طراحیش باشه.
همون بلبرینگ رو اگر یه طراح صنعتی(دیزاینر) توی تولیدش نظر بده مسلما خیلی بهتر از اونیه که نظر نده همونطور که یه مهندس مواد هم باید راجب بلبرینگ نظر بده.
 
می پسندم 3
    
نمی پسندم 0
رحمان کمالی یالقوزآغاج:
23:13   |   1392/4/8  
نه منظور من این بود که طراحی یک مبحث بزرگ و پیچیده ای هستش و طراحی صنعتی نمی تونه توی همه زمینه ها نظر بده
مثلا همون ادوات کشاورزی حداقل به غیر طراحان صنعتی به بیش از 100 رشته مهندسی و طراحی دیگه ای داره که تا محصولش طراحی بشه
 
می پسندم 0
    
نمی پسندم 0

   می پسندم 0
نمی پسندم 2
کیارش رهایی 01:09   |   1392/4/6  
هوس کباب خرگوش کردم
زهره کاویانی:
01:18   |   1392/4/6  
واقعا که
 
می پسندم 1
    
نمی پسندم 1
PARADOXXX :
01:28   |   1392/4/6  
بعضی وقتا فکر میکنم اینجا پیج فیسبوکه
آخه هوست رو باید توی بخش گفتگوی سایت طراحی صنعتی بگی؟
ترول هم این کار رو نکرد که تو کردی
 
می پسندم 0
    
نمی پسندم 0
کیارش رهایی:
01:39   |   1392/4/6  
گپ دوستانه و شخصیه
مزه ش حرف نداره.
 
می پسندم 1
    
نمی پسندم 0
PARADOXXX :
01:44   |   1392/4/6  
پس شما اصالتتون کرد هستش؟
آخه کردا خرگوش بزنشون خوبه
 
می پسندم 0
    
نمی پسندم 0

   می پسندم 0
نمی پسندم 1
[بی نام] 15:46   |   1392/4/4  
همه روزه صدها مدل کیف، کمربند، ساک، چمدان،‌دستکش و... طراحی می‌شود اما سوال من این است که کدام تحصیلکرده‌ای حاضر شده یکی از این مدل‌ها را طراحی کند و یا خودش قیچی به دست بگیرد و الگویی ببرد؟ اکثر این مدل‌ها از خارج می‌آید و یک باره گل می‌کنند و بازار را دچار تحول می‌نمایند، به عبارت بهتر در این تحول تحصیلکردگان ایرانی نقشی ندارند.
محمدعلی شکیب راد رییس اتحادیه صنف سراجان تهران
منبع سایت مرکز اطلاع رسانی بازار کار

[بی نام] :
22:47   |   1392/4/4  
مشکل اینه که غرور و خودبینی همه رو گرفته
هیچکی هیچکی رو قبول نداره
اغلب فقط ایرادات دیگران رو می بینند و خودشون رو بی عیب و نقص می بینند غافل از اینکه هیچکی کامل و بی عیب نیست
بعدم بیشتر فقط دنبال منافع شخصی هستند و منافع جمعی کمترین اهمیت رو براشون داره
این مشکل فقط با یک تحرک اساسی حل میشه
 
می پسندم 0
    
نمی پسندم 1
[بی نام] :
23:10   |   1392/4/4  
ااونطور که یادمه اساس کلاس ها در مدرسه باهاوس اینطور بود که یک استاد دانشگاهی دروس تئوری و یک استادکار پیشه ور حرفه ای مباحث عملی و گارگاهی رو به عهده می گرفت یعنی دو استاد در سره یک کلاس
که اگر اشتباه نگفته باشم یادمه
آیا تو کلاس های دانشگاهی ما هم همینطور هست ؟
 
می پسندم 0
    
نمی پسندم 1
رحمان کمالی یالقوزآغاج:
23:47   |   1392/4/4  
بازم اومدین رسیدین به حرف من که همه دنبال منافع شخصی هست.
چرا که نه. اغلب کلاس های ما دو استاده تشکیل میشد. ولی بعضی اساتید کار کشته هم بودند که هم مباحث علمی و هم عملی را خودشون تدریس می کردند
 
می پسندم 1
    
نمی پسندم 0
[بی نام] :
02:24   |   1392/4/5  
- نقش فارغ التحصیلان:
بسیاری از کارخانجاتی که با طراحان صنعتی کار کرده اند به نتایج جالبی دست نیازیده اند که تاوان آن را باید نسل جدید طراحان بپردازند یعنی در برخی کارخانجات طراح نباید کار خود را از صفر، بلکه از زیر صفر آغاز نماید.
بازم از متن آقای اردشیر حکیمی
طبق معمول همه تقصیر را گردن دیگری می اندازیم
 
می پسندم 0
    
نمی پسندم 0

   می پسندم 3
نمی پسندم 0
PARADOXXX 19:26   |   1392/4/3  
انسان های کوچک آرزو می کنند و انسان های بزرگ اراده...
دوستان یکی دو هفته پیش ها قرار بر همکاری و همدلی همراه با پایه های اقتصادی جهت ایجاد یک تیم بزرگ و یک جامعه شناخته شده با هیجان های خاص انجام دادیم که این تب خیلی زود حالا به هر دلیلی به سردی گرایید.
قرار بر این شد از صفر شروع کنیم منتها باید با کمک همتون از زیر صفر شروع کرد....
قرار بر این بود محصولی رو از بچه های سایت انتخاب کرده و به تولید برسونیم منتها باز خیلی زوده...
پیشنهاد من اینه که همون محصول ر بسازیو م به تولید برسونیم منتها محصولی مشخص و قابل تولید که ملت پول خلاقیت و فان بودن محصول رو بدن تا پول عملکردی بودن محصول..
یه نوع محصول که از لحاظ سمبولیک و زیبایی قابل فروش باشه....
پیشنهاد من ایجاد شخصیت جدید به نام ((حسن کچل)
اول خواستم که جا چسبی MR.P
http://upload.tehran98.com/img1/pvi4aakwclbqoc5oyw05... رو که خانم CEZIBEL هم بهش اشاره کردند رو بسازم منتها فکر کردم که این کار صحیح نیست و بایت رضایت طراح و شرکت تولید کتتده رو گرفت و بعد به این نتیجه رسیدم که دست به خلق شخصیت جدید حسن کچل که شبیه آقای Pخودمونه بزنیم و متناسب با عملکردش طرح بدیم و دست به تولیدش بزنیم....
کار قالب و تولیدشم با من او مشکلی نیست..
دوست دارم نظراتتون رو بدونم لطفا

[بی نام] :
00:10   |   1392/4/4  
اسمش هم حسن نباشه بهتره اولا تکراریه دوما می دونید تو جامعه ما متاسفانه اسامی ائمه با وجودی که فرهنگ ایرانی بر اساس عشق ائمه هست
بعضی اسم های امام ها کوچیک میشه
این کار برکت رو می بره
عوضش یه اسم من درآوردی بیشتر جلب توجه می کنه و کار جدیدی محسوب میشه و فروش بیشتری خواهد داشت
 
می پسندم 2
    
نمی پسندم 1
مهندس :
00:46   |   1392/4/4  
با این تغییر اسم ولی موافقم. چرا ش رو نمیگم و نپرسید
در مورد اتود آقای پارادوکس روی چهره ش باید بیشتر کار بشه
 
می پسندم 3
    
نمی پسندم 0
PARADOXXX :
00:52   |   1392/4/4  
کلا گفتگو هرچقدر دیالکتیک تر باشه بهتره...
راستی چون حالت آویزون شدن از طناب رو داره حالت وحشت زدگیه که دهن گشاد برا شاد بودن جواب میده
البته این یه مثاله که خیلیم جالب نیست و هستند دوستانی که ایده های بهتری خواهند داد.اینم ببینین ببینین بد نی:
http://upcity.ir/images2/53269791352515729241.jpg
 
می پسندم 4
    
نمی پسندم 0
کیارش رهایی:
01:30   |   1392/4/4  
اون رندر پارادوکس خیلی خوب بود. به نظرم چیزای فقط تزیینی و آویزون کردنی رو خانوما بیشتر میخرن و آقایون ترجیح میدن یه کاربردی هم داشته باشه مثل همون جا چسب یا چراغ قوه یا چیزای کوچولوی کاربردی که میتونین تولید کنین.
 
می پسندم 3
    
نمی پسندم 0

   می پسندم 0
نمی پسندم 0
حامد فکوری 14:33   |   1392/3/16  
سلام خدمت همه...
احسان جان، من شخصا شدیدا باپروژه موافقم و خیلی واضحه ِ که از سود دهی ِ خوب برخوردار خواهد، و برای معرفی جامعه ی طراحی صنعتی هم مفید خواهد بود، اگه بخاد توی یه سایت مستقل کار کنه...
اما چند تا مشکل اساسی پیش روی این پروژه است... و خوبی ِ این پروژه در اینه که برای مشکلات ِ بزرگش، راه حل وجود داره.
درسته که احسان نیت تو ، رشد طراحی صنعتی و یه کار جدیده اما این پروژه حامی ِ مالی خوب میخاد، چون برای یه سایت حرفه ای که بتونه همه ی نیاز ها رو براورده کنه،پشتیبانیش، هزینه های جاری ش، هزینه های زیادی باید صرف بشه..و البته بزرگ ترین مشکل که علی اقا هم اشاره کردن بحث های مدیریت مالی شه...چون بنده شکی در سود دهی ِ این پروژه، و پروژه های مشابه ندارم..
ایده های فراوونی میشه داد، واسه سایت، اما این سایت ها نیاز به تعیین یه مکانیزم ِ بهینه و متفاوت دارن، نه نیاز به ایده های متفاوت و اینا...قرار پروژه های ِ مرتبط به طراحی صنعتی جذب ِ یک سایت بشن...و گروهی که طراح ِ صنعتی بودنشون تایید شده باشه...انجام بدن اون کار ها رو...کل ِ ماجرا همینه...بحث های مالی ش با همه سنگین بودنش قابل مدیریته، اگه تیم ِ مدیریتیه قوی وامینی وجود داشته باشه...اما بحث های بازاریابی توی محیط های مجازی و حقیقی خیلی خیلی بحث ِ مهم تری ِ...که نیاز به یه تیم مجرب و بانفوذ داره...
چند وقت پیش بنده توی یه شرکت گرافیک، بخش بازاریابی ش رو برعهده داشتم...خیلی بازارها هستن که پتانسیل خوبی برای تبدیل به سرمایه شدن دارن، من اون موقع دست گذاشته بودم روی تبلیغات و طرح هایی برای اموزش موسیقی و رابطه ی موسیقی و دانشگاه ها بود که مناسب شرایط شیراز بود...و به این نتیجه رسیدم پیدا کردن بازار هدف سخت نیست..رابطه باهاشونه که سخته... اگه یه تیم بتونه جذب اعتمادکنه، و حداقل این حسو القا کنه که معتبره، میتونه توی این بازار بلبشو:دی خیلی پول بزنه به جیب..
یکی از کارایی که من خیلی دوست دارم، تقسیم سود برای همه ست...یعنی تقسیم ِ سود انجام یک کار، با میزان های متناسب برای همه اعضاست...این مورد مزیت های جالبی داره...که قابل ِ بحثه...
[بی نام] :
02:09   |   1392/3/18  
برادر پاردوکس شما هم بشینید یه متن پیشنهادی بنویسید بگذارید اینجا
دوستان دیگه هم انشا... به مرور زمان فکر می کنند نظر می دهند
 
می پسندم 0
    
نمی پسندم 0
[بی نام] :
12:02   |   1392/3/23  
دوستان کسی به خانم اردستانی ایمیل زده من ایمیل زدم ولی خیلی وقته جوابی دریافت نکردم !
اقای شیخ پور چه طوری وکجا میتونیم ایشون رو پیدا کنیم؟
ممنون
 
می پسندم 0
    
نمی پسندم 0
[بی نام] :
13:53   |   1392/3/23  
فکر کنم باید واسه پیدا کردن ایشون تو روزنامه آگهی بدیم ایمیل جواب نمیده
 
می پسندم 0
    
نمی پسندم 0
[بی نام] :
17:42   |   1392/3/24  
ببخشیدا یه انرژی درونی و حس کنجکاوی شدید نمی گذاره این کار نصفه زمین بمونه حتی تنهایی ام شده باید اینکار رو پیگیری کنم حتی اگر فحشم بدن مسخره ام کنن
انشا... فردا میرم دانشگاه تهران
In order to succeed، your desire for success should be greater than your fear of failure.
Bill Cosby
 
می پسندم 0
    
نمی پسندم 0

   می پسندم 0
نمی پسندم 0
PARADOXXX 22:12   |   1392/3/20  
سلام بر دوستان
کی چی کارا کرده؟
من که این یکی دو روز مشغلم زیاد بود منتها بیکارم نشستم.
راستی برا تأمین هزینه های تولیدمون راه آاخرش حمایت از صندوق توسعه صنعت و تجارته که طرح توجیهیمون رو بهشون میدیم و هزینه ها تعمین میشه البته به عنوان یک تیم و گروه..
علی آقا هم که هنوز نظرشون رو راجع به کد 8856 نظر ندادن تا ما هم یه جورایی بدونیم کار بعدیمون چیه...

[بی نام] :
22:51   |   1392/3/20  
من یه ترجمه داشتم تموم شد حالا فعلا وقتم آزاده
من می گم کاش به این خانم اردستانی به جای ایمیل تله پاتی بزنیم دلش تنگ بشه یه سر بزنه اینجا
من که می خوام امشب بشینم شعار تبلیغاتی تیم رو واسه کسایی که می تونم ایمیل کنم
گرچه هنوز گروه رسما شکل نگرفته اما فکر می کنم طرح یه نشان جالب بتونه افراد بیشتری رو جلب کنه
بعدم تمام ایده هایی که تو ذهنم دارم بشینم بکشم بعد نمونه سازی کنم
 
می پسندم 0
    
نمی پسندم 0
[بی نام] :
23:01   |   1392/3/20  
فکر کنم آخر سر باید خودم همه این کارها رو ردیف کنم
من دیشب شروع کردم به درآوردن اطلاعات تماس تمام شرکت هایی که به نظرم به عنوان هدف هستند
 
می پسندم 0
    
نمی پسندم 0

   می پسندم 0
نمی پسندم 0
[بی نام] 03:16   |   1392/3/17  
برادر پارادوکس
اول باید اعضا رو حداقل همون 20 نفری که گفتی انتخاب کنی
بعد اسم تجاری مگه میشه بی اسم
بعد تبلیغات..
من برم بخوابم شب که نه صبح به خیر


3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19