ارسال کننده: Samyar
تاریخ ارسال: 1391/4/18

 رأی گیری برای مسابقه طراحی کامیون

حدود یک ماه پیش، شرکت کامیون سازی آمریکایی پیتر بیلت آمریکا (Peterbilt) با همکاری شرکت لوکال موتورز، مسابقه ای با موضوع طراحی یک کامیون جدید برای پیتربیلت برگزار شد. کابین، نیروی محرکه و سازه مورد نظر پیتربیلت در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت که اجازه دستکاری در هیچ یک از آنها را نداشتند و فقط می توانستند جای آنها را تغییر دهند. برای مثال کابین را جلوتر یا عقب تر ببرند. برای این مجموعه باید یک بدنه با قوانین مشخص طراحی می شد که طول، عرض، ارتفاع، فاصله محورها و سایر موارد همگی تعریف شده بودند. شرکت کنندگان 20 روز وقت داشتند تا طرح خود را ارسال کنند.

مجموعاً بیش از 150 طراح در این مسابقه شرکت کردند که 110 طرح به مرحله نهایی راه یافتند و مابقی به دلیل عدم رعایت قوانین، حذف شدند. در مرحله نهایی، داوران مسابقه، بازدیدکنندگان طرح ها هستند و 10 طرح برتر توسط رأی بازدیدکنندگان انتخاب می شود. در میان 110 طرحی که به مرحله نهایی راه یافتند سه ایرانی حضور دارند که در صورت تمایل می توانید به آنها رأی دهید.

نحوه رأی دادن:
به لینک زیر بروید و روی تصویر http://forge.localmotors.com/#hash_projects کلیک کنید. با کلیک بر روی هر تصویر، توضیحات و تصویرهای ارائه شده توسط طراح باز می شود. در بالای صفحه کادری با 5 ستاره وجود دارد که می توانید به تعداد دلخواه (از یک تا پنج ستاره) به طرح های شرکت کننده امتیاز دهید. اما برای رأی دادن در ابتدا باید در بخش Register، آدرس پست الکترونیک و مشخصات خواسته شده را وارد کنید سپس به آدرس پست الکترونیک خود بروید و ایمیل ارسال شده از طرف سایت را باز کنید تا عضویت شما تکمیل شود.

ایرانیان شرکت کننده به شرح زیر هستند:

Cyrus
- پیتربیلت Cyrus از سامیار راشد و سعید رهنما 

Flux
- پیتربیلت New Flux Concept 2012 از محمد منفرد

Big Rig
- پیتربیلت BIG RIG از علیرضا صحراگرد



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=1021&rnd=179