ارسال کننده: مدير سايت
تاریخ ارسال: 1391/10/2

 هفتمین دوره مسابقه ملی یک روز طراحی

یک روز طراحی برنامه ای است که از سوی انجمن علمی طراحی صنعتی دانشگاه تهران با هدف ارتباط موثر دانشگاه و صنعت، ارتقای روحیه تیمی و بالابردن توان ارائه ایده جهت خلق محصولات جدید برگزار می گردد.

در این برنامه بیش از 300 دانشجوی طراحی صنعتی از دانشگاه های سراسر کشور در پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران شرکت کرده و در محیطی آکادمیک و زیر نظر اساتید مجرب و مطرح طراحی صنعتی به ارائه ایده و طراحی محصول می پردازند و بدین صورت شرایط مناسبی جهت ارائه ایده های خلاقه این طراحان جوان فراهم می شود. مسابقه ملی یک روز طراحی که از بزرگ ترین همایش های دانشگاهی رشته طراحی صنعتی است، در شش نوبت گذشته با استقبال فراگیری مواجه شده و از بازتاب رسانه ای بسیار خوبی برخوردار بوده است.

این مراسم با مطرح کردن صورت مسئله ای در روز مسابقه آغاز می گردد و دانشجویان با بررسی موضوع و داده هایی که پیش از روز مسابقه به شرکت کنندگان ارائه می شود، به حل مسئله ای می پردازند که تا پیش از آن با روش های کنونی جوابی برای آن ارائه نشده است. راه حلی نوآورانه و خلاق که با تغییر نگرش در کنار جنبه های تولیدی و ساخت محصول روشی مناسب برای فروش بیشتر و توسعه بازار و صادرات محصولات خواهد بود.

زمان: سه شنبه 5 دی ماه 1391
محل برگزاری: دانشگاه تهران - پردیس هنرهای زیبا - نگارخانه تهران
جوایز مسابقه:
- اهداء تندیس یک روز طراحی به منتخبین
- 20 میلیون ریال برای تیم برگزیده ی اول
- 10 میلیون ریال برای تیم برگزیده ی دوم
- 10 میلیون ریال برای تیم برگزیده ی سوم
- 5 میلیون ریال جایزه ویژه هیئت داوران
- اهداء گواهی نامه به سه تیم برگزیده
- اهداء گواهی شرکت در مسابقه به تیم های راه یافته به بخش داوری

در خاتمه کتابی از 10 طرح برتر مسابقه به همراه پیوست اطلاعات ارائه شده به شرکت کنندگان به چاپ خواهد رسید.

لازم به ذکر است که در این دوره از مسابقه یک روز طراحی، منابعی به منظور آشنایی بیشتر شرکت کنندگان با موضوع مسابقه ارائه می گردد که مطالعه این منابع برای شرکت کنندگان ضروری می باشد.

برای مطالعه این منابع و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هفتمین مسابقه ملی یک روز طراحی، به وب سایت انجمن علمی طراحی صنعتی دانشگاه تهران مراجعه نمایید.

اضافه شده در تاریخ 10 دی 1391:
گزارش اختصاصی وب سایت گزارشگر طراحی صنعتی در مورد وقایع روز مسابقه و تیم های برگزیده را
اینجا مطالعه کنید.

توجه: وب سایت طراحی صنعتی ایرانی خبر این مسابقه را به منظور اطلاع رسانی به علاقه مندان درج کرده است و مسئولیتی در قبال صحت جزئیات خبر و نحوه برگزاری مسابقه ندارد.



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=1062&rnd=4731