ارسال کننده: مدير سايت
تاریخ ارسال: 1394/1/27

 چهارمین دوره تخصصی طراحی جواهرات، با تضمین استخدام - آکادمی دیزاین بعد سوم

هرساله تعداد زیادی از مراکز و دفاتر طراحی جواهرات ایران در راستای به کارگیری و استخدام طراحان جواهرات، از آکادمی دیزاین بعد سوم درخواست کمک می کنند. آکادمی دیزاین بعد سوم به همین منظور و با هدف پرورش استعداد افراد علاقه مند به فعالیت و اشتغال در این زمینه، چهارمین دوره تخصصی طراحی جواهرات را از 7 اردیبهشت ماه آغاز و برگزار خواهد نمود.

- به افرادی که دوره طراحی جواهرات آکادمی دیزاین بعد سوم را به طور کامل و با موفقیت پشت سر بگذرانند، تضمین استخدام در یکی از مراکز معتبر طراحی و ساخت جواهر با حقوق و درآمد قابل توجه داده می شود.

دروس و مدرسان این دوره:
- طراحی با نرم افزار ماتریکس - مدرس: محمد مرتضوی (برنده جوایز معتبر بین المللی، مدیر دفتر طراحی جواهرات شرکت ریتون، مولف کتاب طراحی جواهرات با رایانه)
- مبانی و اصول طراحی جواهرات - مدرس: مهرناز فخر موحدی (دارای مدرک GIA جواهرات، مدرس طراحی جواهرات موسسات آموزشی تهران، مدرس تایید شده سازمان فنی و حرفه ای کشور)
- طراحی (اسکچینگ) و راندو جواهرات و خلاقیت - مدرس: فریناز معرفت (مدرس طراحی جواهرات دانشگاه شهید بهشتی تهران، دانش آموخته i. e. d School ایتالیا)

شروع دوره: 7 اردیبهشت 94
توجه در صورت در خواست دانشجویان، کلاس های این ترم در مدت امتحانات دوم دانشگاه برگذار نخواهد شد و پس از امتحانات ادامه خواهد یافت.
برای کسب اطلاعات تکمیلی و یا رزرو ثبت نام با تلفن آکادمی تماس و یا به محل آکادمی مراجعه بفرمایید:
تلفن: 26407646 - 021
آدرس: بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، پلاک 14، واحد 4
www.3d-designacademy.com



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=1278&rnd=2272