ارسال کننده: مدير سايت
تاریخ ارسال: 1394/2/17

 گزارش برگزاری کارگاه آموزشی مسابقات طراحی و طراحی محصول در دانشگاه هنر اصفهان

روز پنجشنبه مورخه 10 اردیبهشت ماه، نشست تخصصی مسابقات دیزاین و طراحی محصول را با حضور اساتید و دانشجویان گروه طراحی صنعتی در دانشگاه هنر اصفهان برگزار شد.

در این گردهمایی سه ساعته که به همت انجمن علمی طراحی صنعتی دانشگاه هنر اصفهان برگزار گردیده بود، مصطفی آروند کارشناس ارشد طراحی صنعتی و برنده مسابقات بین المللی، در بخش اول سخنان خود را با بیان ضرورت توجه به تعاملات حاکم بر کارفرما، طراح و مصرف کننده به روند و چگونگی این تعاملات اشاره کرد و به ارائه مثال هایی از واقعیت موجود طراحی محصول در صنایعی که خود به عنوان طراح و یا سرپرست طراحی در آنها ایفای نقش نموده پرداخت.

وی با ارائه تجارب خود در زمینه طراحی محصول در کارخانجات داخلی و خارجی به آگاه سازی دانشجویان در زمینه طراحی محصول پرداخت و با بیان نکات کلیدی در انجام پروژه ها و کارهای حرفه ای به انتقال تجربیات خویش به حاضران پرداخت.

همچنین در بخش دوم نشست مبحث آشنایی با مسابقات دیزاین موضوع سخنرانی قرار گرفت و از نحوه ثبت نام تا ارسال اثر در سه مسابقه طراحی (ADesign award و Reddot و IF) برای حاضران توضیح داده شد. در پایان مصطفی آروند پیشنهاداتی مبنی بر نحوه شرکت و چگونگی ارسال اثر در مسابقات مختلف برای حاضرین پرداخت.

کارگاه آموزشی مسابقات طراحی



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=1287&rnd=7446