ارسال کننده: مدير سايت
تاریخ ارسال: 1394/8/22

 نتایج مسابقه پیش بینی روند برای شرکت براون - موفقیت اعظم نعمتی

مسابقه بین المللی براون که در نوبت های متعدد توسط شرکت براون به منظور دریافت کانسپت های طراحی برگزار شده است، در سال 2015 دارای بخش ویژه ی جدیدی نیز بود؛ در بخش مسابقه پست کن و برنده شو (Post & Win) از شرکت کنندگان خواسته شده بود تا لینک کانسپت ها و طرح های جالب و فوق العاده (با شعارThe extra in the ordinary) که در فضای اینترنت موجود است را پیداکرده و به شرکت براون معرفی کنند.

مسلما این کارِ به نظر سطحی از عهده عوامل اجرایی شرکت نیز بر می آمده است. اما با کمی تامل می توان این اقدام از سوی شرکت براون را نوعی پیش بینی روند Trend Forecasting دانست؛ می توان چنین گفت که این شرکت درصدد بوده تا مخاطبان بین المللی، بالاخص طراحان جوان را در جهت گیری های طراحی آینده خود مشارکت دهد و با یافتن روند مورد نظر طراحان بین المللی، احتمال موفقیت محصولات بعدی اش را افزایش دهد.

در این مسابقه یک دانشجوی ایرانی -اعظم نعمتی- توانست از میان بیش از 650 طرح معرفی شده؛ در کنار سه آلمانی یکی از برندگان این بخش باشد و یک ساعت از محصولات براون را دریافت کند. طرح معرفی شده راجع به استفاده از تور و روبان پیچ خورده برای خلق مجسمه های انسانی بود که توسط Benjamin Shine طراحی و در وب سایت دیزاین بوم معرفی شده بود. باید دید شرکت براون در آینده نزدیک از این ترندهای معرفی شده چه استفاده ی ضمنی خواهد کرد؟

Benjamin Shine

لینک طرح Benjamin Shine:
http://www.designboom.com/art/benjamin-shine-entwined-ribbon-portraits-wedding-03-09-2015

لینک اعلام نتایج مسابقه براون:
http://www.braunprize.org/en/post-and-win.html 



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=1357&rnd=7017