ارسال کننده: مدير سايت
تاریخ ارسال: 1395/2/8

 طرح Meggnote برنده جایزه A Design Award 2015-2016

کاغذ یادداشت MeggNote با طراحی روح الله مریخ پور و ستار سعادتمند که اولین بار در سال 2015 در مارت تورنتو  ارائه شده بود موفق به دریافت جایزه A' Design Award در بخش محصولات هنری، لوازم التحریر و هدایا شد. MeggNote یک ست کاغذ یادداشت و مگنت است برای آنهایی که از کاغذهای یادداشت چسب دار معمولی خسته شده اند.

◄ مشاهده توضیحات محصول در وب سایت A Design Award

Meggnote

بسته ارائه شده شامل برگه های کاغذ یادداشت به شکل سفیده تخم مرغ و یک مگنت زرد رنگ به شکل زرده تخم مرغ واقعی است. این مگنت که جنس آن از چوب چند لایی است، در مراحل ساخت بوسیله سی ان سی شکل داده شده و سپس با 7 لایه رنگ که بصورت دستی روی آن پاشیده شده است پرداخت شده تا کاملا شبیه یک زرده تخم مرغ واقعی و هیجان نگیز شود. هر بسته شامل 60 برگه کاغذ یادداشت است و در صورتیکه کاربر نیاز به برگه های جدید داشته باشد میتواند یک بسته 60 تایی دیگر تهیه کند.

این آخرین محصول ریتون بدین منظور طراحی شده است تا یادداشت هایی نظیر لیست خرید روزانه یا نوشته های یادآوری که معمولا روی در یخچال و در محیط آشپزخانه گذاشته می شوند، جذاب تر جلوه کرده و تناسب بیشتری با طراحی داخلی فضای آشپز خانه داشته باشند. با نگاهی متفاوت و کمی خلاق تر، وقتی شما یادداشتی را روی در یخچال پُست میکنید در واقع مشغول درست کردن یک نیمروی خوشمزه روی یخچال هستید!

در صورتیکه شما هم علاقه مند به داشتن یکی از این MeggNote ها هستید، اینجا کلیک کنید.



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=1411&rnd=9332