ارسال کننده: مدير سايت
تاریخ ارسال: 1395/2/13

 مسابقه و گردهمایی تازه های ارگونومی در طراحی صنعتی

مسابقه و گردهمایی تازه های ارگونومی در طراحی صنعتی، به عنوان یک پروژه مشترک دانشگاهی و با همکاری و مشارکت دانشجویان دانشگاه های هنر، تهران، الزهرا، علم و صنعت و هنرو معماری دانشگاه آزاد در روز سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 در تالار فارابی دانشگاه هنر برگزار خواهد شد. این رویداد در دو بخش مسابقه و گردهمایی به شرح زیر برگزار می شود:

در بخش مسابقه، کلیه فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های طراحی صنعتی و نیز سایر رشته های مرتبط با مهندسی عوامل انسانی، می توانند نوآوری های علمی و اجرایی مرتبط با طراحی ارگونومیک در دنیا و ایران را در قالب ترکیب تصویر و متن های کوتاه
بر روی یک صفحه فوم بورد به ابعاد A-3 آماده نموده و تا تاریخ شنبه 18 اردیبهشت 1395 به دبیرخانه مسابقه واقع در گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنرتحویل نمایند. علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند در دو بخش زیر نتایج مطالعات خود را ارائه نمایند:
الف)طرح های تولیدی بین المللی و نوآوری های جهانی طراحی ارگونومیک
ب)طرح ها و پروژه های ارگونومیک طراحی شده توسط شخص شرکت کننده در مسابقه

این آثار توسط هیئت داوران این مسابقه داوری شده و آثار منتخب علاوه بر دریافت گواهینامه فارسی و انگلیسی، در روز گردهمایی به نمایش عموم گذاشته خواهند شد. همچنین صاحبان 6 اثر برگزیده در روز برگزاری گردهمایی، نتیجه مطالعه یا فعالیت طراحی خود را در بین سخنرانی های اساتید مدعو به حاضرین در همایش ارائه خواهند نمود و به 3 اثر و ارائه برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

در بخش گردهمایی این رویداد نیز، تعدادی از اساتید و صاحبه نظران برجسته کشور در حوزه ارگونومی، با عناوین زیر به ارائه سخنرانی خواهند پرداخت:
الف) دکتر نائینی: ساده سازی پیچیدگی ها در طراحی
ب) دکتر موعودی: تازه های آنتروپومتری
ج) دکتر مظلومی: ارگونومی در طراحی، طراحی در ارگونومی
د) مهندس کیخامقدم: مدلسازی دیجیتالی انسانی
حضور در این گردهمایی برای کلیه علاقه مندان آزاد و به صورت رایگان بوده و صرفا از طریق ثبت نام قبلی امکان پذیر است. علاقه مندان برای ثبت نام می توانند از لینک https://evand.ir/events/ergo2016 استفاده نمایند.

مسابقه و گردهمایی تازه های ارگونومی در طراحی صنعتی



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=1413&rnd=372