ارسال کننده: مدير سايت
تاریخ ارسال: 1398/4/26

 بهینه سازی سیستم جستجو در وب سایت

به اطلاع کاربران گرامی می رساند که سیستم جستجوی وب سایت طراحی صنعتی ایرانی به منظور دستیابی به نتایج بهتر، امکان جستجو در سه حالت مختلف را برای کاربران فراهم کرده است. از این پس شما می توانید کلیدواژه های مورد جستجوی خود را در تمام سایت، فقط اخبار و حذف اخبار، محدود نمایید.

جستجوی وب سایت

لازم به ذکر است که سیستم جستجوی این وب سایت به نحوی طراحی شده است که در صورت جستجوی بیش از یک واژه، لازم نیست که حتما آن دو واژه به ترتیبی که تایپ شده است، در مطلبی وجود داشته باشد. به عنوان مثال اگر شما واژه "خودرو طراحی جدید" را جستجو بکنید، تمام مطالبی که شامل کلمات "خودرو" و "طراحی" و "جدید" باشد، با توجه به میزان ارتباط مطلب با این سه واژه، برای شما نمایش داده خواهد شد. مطالبی که این واژه ها در عنوان یا کلمات کلیدی آنها باشد امتیاز بیشتر و مطالبی که این واژه ها فقط در متن آنها باشد، امتیاز کمتری خواهند داشت. لذا شما می توانید چند کلمه را با ترتیب دلخواه جستجو نمایید و سیستم به صورت اتوماتیک مرتبط ترین مطالب را برای شما پیدا خواهد کرد.

یادآوری میگردد که سیستم جستجو در اعضای وب سایت، جستجو در لغت نامه ، جستجو در فروشگاه و جستجو در پایان نامه ها، به طور جداگانه در صفحات اختصاصی خودشان تعبیه شده است و از طریق جستجوی عمومی در وب سایت در دسترس نیست.



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=1674&rnd=1815