ارسال کننده: مدير سايت
تاریخ ارسال: 1399/1/6

 دوره آموزشی مجازی تکنیک های خلاقیت و تفکر طراحی

دوره های آموزشی مجازی به صورت زنده توسط دکتر صدف رستم خانی از آلمان با همکاری گروه طراحی صنعتی پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران برگزار می گردد.

تکنیک های خلاقیت و تفکر طراحی
این دوره‌ی آموزشی مجازی که به صورت زنده در روز و زمان مشخص برگزار خواهد شد، شامل دو بخش مقدماتی (تکنیک های خلاقیت) و پیشرفته (تفکر طراحی) است. در دوره ی مقدماتی یک مجموعه‌ از تکنیک های خلاقیت که در دنیای امروزین در انواع سازمان‌ها و در پروژه‌های مختلف جایگاه ویژه‌ای دارند، آموزش داده می شوند.

تکنیک های خلاقیت

صدف رستم خانی
صدف رستمخانیدارای مدرک دکترای طراحی صنعتی از دانشکده ی هنر و دیزاین دانشگاه وُوپرتال آلمان در گرایش متدولوژی، برنامه ریزی و استراتژی طراحی است.

وی در پایان نامه‌ی دکترای خود با به کارگیری روش ها و متدهای کمی و کیفی به بررسی دقیق نیازهای کاربران ایرانی پرداخت. موضوع پایان نامه‌ی وی به این شرح می باشد: "طراحی کاربر محور: طراحی لوازم خانگی قابل رقابت با محصولات وارداتی جهت ارتقاء صنعت لوازم خانگی ایران". پس از اتمام دوره‌ی دکترا در فعالیت های گوناگون تحقیقاتی نقش داشته و مدتی نیز به تدریس در دانشگاه تهران و دانشگاه هنر پرداخت و در این زمان در برگزاری چند کارگاه آموزشی همکاری داشته است. پس از آن مجدداً به محل اصلی سکونت خود در آلمان بازگشت و هم اکنون به طور متمرکز و حرفه ای در حال تدارک دوره و کارگاه های آموزشی در زمینه ی تکنیک های خلاقیت و تفکر طراحی برای شرکت ها و سازمان های گوناگون است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام آنلاین به آدرس http://kic.ut.ac.ir/crdth مراجعه نمایید.

دوره آموزشی تکنیک های خلاقیت



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=1698&rnd=7501