ارسال کننده: سیده مونا حسینی مقدم
تاریخ ارسال: 1386/9/12

 آشپزخانه دوار قابل حمل

آشپزخانه دوار قابل حمل

طراحی آشپزخانه دوار در آلمان با قابلیت جابجا شدن، امکان دسترسی آسان به انواع وسایل آشپزخانه ای را برای سکنه آپارتمان ها فراهم و تطابق لازم را با زندگی مدرن امروزی مهیا می کند. این آشپزخانه طوری ساخته شده که به آسانی قابل جابه جا شدن به هر مکانی است. برای دسترسی به قسمت های مختلف این آشپزخانه کافی است سیستم مرکزی را 180 درجه بچرخانید و یا سیستم بالایی را تا 360 درجه حرکت دهید.

این آشپزخانه به طور کامل قفل می شود و برای اماکنی که فاقد آشپزخانه های معمولی بوده، طراحی شده است. بنا بر گزارش پایگاه gizmag، این آشپزخانه از یک دیوار دایره ای شکل بیرونی با یک دیوار پشتی ثابت و درهای قفل شدنی ساخته شده است. قسمت داخلی آشپزخانه تا 180درجه قابلیت چرخش دارد و به کلیه وسایل مورد نیاز برای یک آشپزخانه معمولی از جمله سینک استیل ضد زنگ و کشوهای مخصوص مجهز است.

به گفته "آلفرد آوربک" طراح آشپزخانه دوار و موسس شرکت فناوری های هوشمند cc، قفسه مدور بالایی آشپزخانه تا 360 درجه می چرخد و برای وسایل شیشه ای و سفالین در نظر گرفته شده است. در داخل آشپزخانه نیز سیستم های مخصوص آب و برق تعبیه شده است. همچنین امکانات دیگری چون یخچال، ماشین ظرف شویی، میکروویو، دستگاه قهوه ساز، گاز و هود برای این آشپزخانه مورد استفاده قرار گرفته است.

شرکت CC مجوز تولید انبوه آشپزخانه دوار را در آلمان صادر کرده و قصد دارد با کسب مجوز جهانی امکان وارد ساختن آن به بازار جهانی را نیز به دست آورد.

منبع: http://www.parchitect.mihanblog.com/Post-29.aspx



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=178&rnd=2118