ارسال کننده: مدير سايت
تاریخ ارسال: 1386/12/3

 سوال ها و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی 1387

گفتگو در باره کنکور

توجه: برای دریافت سوال ها و پاسخ نامه در بخش اعضا Login کنید.

اگر عضو سایت نیستید در کمتر از 2 دقیقه از طریق این لینک ثبت نام کنید

به نظر می رسد اینترنت بهترین راه برای آگاهی پیدا کردن از وضعیت سایر داوطلبان و ثبت نظرات آنها در مورد کیفیت سوال ها باشد.

این مطلب برای ثبت گفتگوها و مبادله تجربیات در مورد کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی اسفند 86 تدارک دیده شده است. در اولین فرصت سوال ها و پاسخ نامه پیشنهادی نیز در سایت قرار خواهد گرفت.

نظرات خود را در بخش "نظرات بازدیدکنندگان" بنویسید. برخی از نظرات به طور انتخابی برای ثبت در موتورهای جستجو، در متن اصلی این مطلب بازنویسی خواهد شد.

ریحانه:
واقعا پیشنهاد خوبیه. امروز امتحان دادیم. سوالات تاریخ هنر خیلی متفاوت با سال های پیش بود و کلی سوال گرافیک داشت. واقعا اعمال اینقدر سلیقه تو مسئله ای مثل کنکور تاسف باره. سوالات مبانی طراحی صنعتی خیلی به روز و در عین حال به طور عادلانه از تمام مباحث بود.

mina:
من که امسال درس نخونده بودم فقط میتونم قسمت مبانی طراحی صنعتی رو ارزیابی کنم. سوالای این بخش نسبت به سال های قبل بهتر بود. اما تخصصی تر باشه بهتره.

حامد کهن:
به نظرم تعداد زیادی از سوال ها جوابشون توی سوال های دیگه بود! با این حساب فاکتور هوش هم مهم بود! هنوز سوال هایی داده می شه که باید اول حدس زد کی اون سوال رو داده ، بعد جواب داد! با اینکه سوال ها از بانک سوال انتخاب میشن ولی تأثیر استادهای دانشگاه هنر خیلی مشهود بود‎...

مریم:
سوال های امسال خوب بودن و تنها کسایی می تونستن به سوال ها جواب بدن که خوب خونده بودن. با این حال فکر می کنم چون معمولا جواب های مورد نظر (درست) سلیقه ای بود، نمی شد با قطعیت جواب داد. مهم تر از همه اینه که بتونی طراح تک تک سوال ها رو حدس بزنی.



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=244&rnd=7557