ارسال کننده: مدير سايت
تاریخ ارسال: 1399/10/13

 گزارش رویداد شتاب هنر صنعت مبلمان - دیماه 1399

به همت مرکز آموزش علمی کاربردی انجمن صنفی مبلمان، 13 دیماه 1399، رویداد شتاب هنر صنعت مبلمان و صنایع وابسته برگزار شد. سامانه تامین مالی و سرمایه گذاری کارن نیز در برگزاری این رویداد با دانشگاه جامع علمی کاربردی و مرکز نوآوری مبلمان و صنایع وابسته همکاری داشت.

این رویداد با شرکت 7 تیم استارتاپی و تیم های داوری حقیقی و حقوقی که هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین (برای رعایت پروتکل های بهداشتی) حضور داشتند، در بازار مبل شماره سه یافت آباد برگزار شد. هدف از برگزاری این رویداد، معرفی تیم های استارتاپ حوزه طراحی، دکوراسیون و مبلمان به سرمایه گذاران و بهره برداران بالقوه بود.

معرفی استارتاپ های شرکت کننده در این رویداد:

سه کنج: پلتفرمی است که در کنار فروش آنلاین محصولات دکوراسیون داخلی، به کاربران امکان چیدمان سه بعدی محصولات و پیدا کردن تجسمی از فضا را می دهد تا خریدار محصولات دکوراسیون داخلی انتخاب بهتر و در نتیجه تجربه خرید بهتری داشته باشد. سه کنج اعلام کرد که در آینده نزدیک تکنولوژی AR یا واقعیت افزوده را نیز به پلتفرم خود اضافه می کند. تا کنون بیش از 73000 طراحی، در شبکه اجتماعی دکوراسیون داخلی سه کنج طراحی شده است.

باکس ماکس: این تیم با ایده 8 باکس به عنوان مدول و تبدیل آن ها به محصولات مختلف از جمله کتابخانه، میز تلویزیون و... کار خود را معرفی کردند. حفظ کیفیت بالا در طراحی، اجرا و نصب، تمرکز روی برندینگ و صادرات در آینده نزدیک، از اهداف باکس ماکس معرفی شد.

ایده رو: فعالیت این استارتاپ در زمینه سفارشی سازی قفسه ها با کاربری های مختلف به صورت آنلاین است.

طرح چید: ارائه این تیم به صورت آنلاین انجام شد. حوزه فعالیت طرح چید، پلتفرمی است که کاربر، طراح و مجری را به هم پیوند می دهد. طرح چید در دو سال گذشته به صورت B2B فعالیت داشته است.

دکوراچی: فروشگاهی است که بر اساس نیاز و بودجه کاربران خود به آن ها سرویس آنلاین ایده و طراحی دکوراسیون ارائه می دهد.

از دانه تا خانه: پلتفرم تبدیل بذر به چوب در ابعاد صنعتی در بازه زمانی 5 است. این پروژه در سطح ملی بسیار غنی و خدمتی به آینده کشور و محیط زیست خواهد بود.

دکوژ: پلتفرم ارائه خدمات طراحی مبلمان، نمونه اولیه و محصول نهایی به بخش های مختلف از جمله تولیدکنندگان، فروشندگان، معماران، طراحان و حتی خریدار نهایی است.

پس از ارائه معرفی اولیه توسط هر تیم استارتاپی، تیم های داوری حضوری و آنلاین، سوالات خود را از تیم ها پرسیدند و در نهایت سه تیم، به عنوان برگزیدگان رویداد شتاب هنر صنعت مبلمان معرفی شده و لوح تقدیر و جوایز نقدی دریافت نمودند:

تیم اول برگزیده رویداد شتاب هنر صنعت مبلمان: اپلیکیشن دکوراسیون داخلی سه کنج
تیم دوم برگزیده رویداد شتاب هنر صنعت مبلمان: باکس ماکس
تیم سوم برگزیده رویداد شتاب هنر صنعت مبلمان: ایده رو

نمونه طراحی داخلی طراحی شده با اپلیکیشن سه کنج

طراحی داخلی - سه کنج



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=2731&rnd=8340