ارسال کننده: مدير سايت
تاریخ ارسال: 1400/10/2

 دوره MBA مدیریت کسب و کار مبتنی بر طراحی

مرکز آموزش های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران

مرکز آموزش های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران، دوره  MBA مدیریت کسب و کار مبتنی بر طراحی را برگزار می نماید.

مدیریت کسب و کار مبتنی بر طراحی (Design Management) حوزه مدیریتی جدیدی است در کسب و کار که در آن از روش های مدیریت پروژه، طراحی، استراتژی و زنجیره تأمین برای اداره فرایند خلاقیت و ایجاد ساختار و سازمان برای حوزه طراحی بهره گرفته می شود. هدف از آن ایجاد محیط سازمانی است که در آن به واسطه طراحی و ایجاد و مدیریت یک سیستم مؤثر و کارآمد بتوان به اهداف و مأموریت های راهبردی سازمان دست یافت. مدیریت طراحی فعالیتی فراگیر در کلیه سطوح سازمان از راهبردی تا عملیاتی می باشد و مسیری تعریف شده از گام اکتشاف تا اجرا را در بر می گیرد.

مدیریت کسب و کار مبتنی بر طراحی یا مدیریت طراحی شامل فرایندهایی مستمر، تصمیم گیری هایی مرتبط با کسب و کار و راهبردهایی است که نوآوری را تسهیل کرده و به خلق محصولات، خدمات، ارتباطات، محیط و برند هایی بپردازد که به گونه ای مؤثر طراحی شده باشند تا کیفیت زندگی مارا ارتقا داده و برای سازمان موفقیت بیافریند. یا در تعریفی دیگر «توسعه، سازماندهی، برنامه ریزی و پایش منابع برای دستیابی به محصولات، ارتباطات و محیط زیستی که از منظر کاربر کارآمد باشد. » ین شاخه مدیریتی با حوزه های مدیریت بازاریابی، مدیریت اجرایی و مدیریت استراتژیک (راهبردی) همپوشانی دارد.

در دوره مدیریت کسب وکار مبتنی بر دیزاین (طراحی) در دوره MBA دانش پذیران با کسب دانش مدیریت و مدیریت طراحی در شاخه های گوناگون، از یک سو به درک کلی از مدیریت طراحی فرمی، عملکردی، و مفهومی و از سوی دیگر شیوه های نوین مدیریت کسب و کار با هدف ایجاد سودآوری دست می یابند

برای کسب اطلاعات بیشتر از شماره تماس های زیر استفاده بفرمایید:

برای پیش ثبت نام در این دوره از طریق لینک زیر اقدام بفرمایید:

https://catp.ut.ac.ir/fa/grid/129

Design management



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=2762&rnd=3540