ارسال کننده: روح الله مریخ پور
تاریخ ارسال: 1387/6/14

 مسابقه طراحی تی شرت UNIQLO

UTGPشرکت ژاپنی طراحی، تولید، بازاریابی و فروش پوشاک UNIQLO تولید کننده پوشاک، پنجمین مسابقه طراحی تی شرت خود را با نام UT Grand Prix 09: UTGP برگذار می گند.

طراحی و شرکت در مسابقه بسیار ساده بوده و علاقه مندان کافیست به آدرس سایت مراجعه کرده و فایل های آماده را دریافت و طرح تی شرت خود را به سادگی در محیط Photoshop طراحی و با وارد کردن اطلاعات شخصی خود و آپلود طرح، شانس خود را برای برنده شدن در یکی از بزرگ ترین مسابقات طراحی پوشاک امتحان کنند.

مبلغ کل جایزه برابر با 3.000.000 ین (تقریبا معادل 30.000 دلار ایالات متحده) می باشد و در 10 گرایش (برای 10رنگ مختلف تی شرت) برگزار شده و نفرات برتر انتخاب می شوند و جایزه دریافت می کنند.

مهلت شرکت در مسابقه تا پایان روز یکشنبه 21 سپتامبر 2008 (31 شهریور 1387) می باشد.

با توجه به سادگی نوع و روش طراحی خواسته شده و وجود 10 جایزه 300.000 ینی به علاقه مندان توصیه می شود شرکت در مسابقه را از دست ندهند!

برای آشنایی بیشتر با شرایط مسابقه، دریافت فایل های آماده و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مسابقه، به این آدرس مراجعه کنید؛ توجه داشته باشید که فایل های قرار داده شده برای دانلود، حاوی تصویر Sample است و شما می توانید هر تصویر یا متن دیگری را بر روی تی شرت ها طراحی کنید.
http://ut.uniqlo.com/uk/utgp/regulation

همچنین برای دریافت عکس های مربوط به برندگان دوره های قبل، به این آدرس مراجعه فرمایید:
http://ut.uniqlo.com/utgp/en/about/award2008



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=350&rnd=7690