ارسال کننده: علی شیخ پور قاسمی نیا
تاریخ ارسال: 1386/3/13

 امکانات جدید سایت

طبق قولی که در خبر قبلی داده بودیم، قرار بود امکان دسترسی به پروفایل اعضای فعال سایت، فراهم شود که به لطف خدا علاوه بر این امکان، بخش های جدید دیگری نیز به سایت اضافه شد.

همان طور که در منوی بالای صفحه مشخص است، لیست اعضای فعال سایت، دسته بندی موضوعی مطالب و خبرنامه سایت، امکانات جدیدی هستند که در این مدت فراهم کرده ایم.

در لیست اعضای فعال، اسامی کسانی که حداقل یک مطلب در سایت ارسال کرده باشند نمایش داده می شود. به دوستانی که با ارسال مطالب در این لیست قرار می گیرند توصیه می کنیم که با توجه به امکان دسترسی به پروفایل آنها، اطلاعات پروفایل را تکمیل کنند.

همچنین در پی درخواست چند نفر از اعضای سایت و احساس نیاز به دسته بندی موضوعی مطالب، ترتیبی فراهم کردیم که بتوان موضوعات را علاوه بر دسته بندی اصلی که در منوی سمت راست سایت قرار دارد، از دید مفهوم موضوعی نیز دسته بندی کرد.

در بخش خبرنامه علاقه مندان می توانند هر چند وقت یک بار آخرین مطالب ارسال شده در سایت را به همراه آمار سایت، اخبار مهم طراحی صنعتی و تغییرات در قوانین سایت را از طریق ایمیل دریافت کنند. اعضای سایت به طور پیش فرض در لیست دریافت خبرنامه قرار دارند و نیازی به ثبت نام ندارند.

در مرحله بعد امیدواریم که بتوانیم گرافیک سایت و همچنین پذیرش تبلیغات در سایت را فعال کنیم.

به امید روزهای پربار برای طراحی صنعتی و علاقه مندان به طراحی صنعتی



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=61&rnd=4373