ارسال کننده: آرمین موسوی
تاریخ ارسال: 1389/1/24

 مسابقه طراحی برای دنیای جدید

Interieur 2010

بیست و یکمین دو سالانه مسابقات "Interieur" توسط بنیاد Interieur برگزار می شود. این شرکت از سال 1968در اروپا شروع به برگزاری این دوسالانه با رویکرد توسعه محصول و نوآوری خلاقانه کرده است. موضوع امسال این مسابقه "طراحی برای دنیای جدید" می باشد و هدف این مسابقه طراحی محصولیست که به کمک آن بتوان از آشفتگی های دنیای امروزی رهایی یافت.البته طراحی باید مربوط به حال باشد.

مهلت ارسال آثار:24 تیر 1389
هزینه ثبت هر طرح: 100 یورو

The theme of the 21st Interieur Design Competition is: Designs for a new world.
The world is changing fast. We are living in turbulent، uncertain times. The music industry، the auomobile sector and the press are struggling. Pop culture seems to have lost its momentum. We spend more time online than in our living homes. How can design cope with the new world?
Should design be sustainable? Should it be virtual? Should design make us think? Or should it make us feel good?
In short: design a product that is relevant right now.

ارسال طرح ها در مرحله اول به صورت ایمیل است و سپس باید پروتوتایپ محصولات به آدرس مشخص شده ارسال شود. تمام آثاری که قابلیت شرکت در مسابقه را داشته باشند، در نمایشگاه بین المللی بلژیک در اکتبر 2010 به نمایش گذاشته خواهد شد.

جوایز اصلی این مسابقه دو جایزه 10 هزار یورو و 7 هزار یورو است که توسط بنیاد Interieur اهدا می شود. سایر جوایز این مسابقه شامل 5000 یورو، 4500 یورو، سه جایزه 2500 یورویی و دو فرصت شرکت در کارگاه تابستانی Vitra Design Museum است.

برای دریافت فرم ثبت نام و اطلاعات بیشتر به آدرس های زیر مراجعه نمایید:
فراخوان: http://www.dexigner.com/jump/news/20306
دانلود فرم قوانین و ثبت نام: http://www.interieur.be/idc_2010_entry_form.pdf



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=651&rnd=6237