ارسال کننده: مدير سايت
تاریخ ارسال: 1389/2/6

 بورسیه هم زمان دکترای طراحی صنعتی برای دو دانشجوی ایرانی در آلمان

به نقل از وب سایت دانشگاه ووپرتال آلمان، دو دانشجوی ایرانی به صورت هم زمان در مقطع دکترای طراحی صنعتی، موفق به کسب بورسیه از دولت آلمان شدند. دو عضو محترم وب سایت طراحی صنعتی ایرانی، سرکار خانم میترا خزاعی، فارغ التحصیل دانشگاه هنر و سرکار خانم صدف رستم خانی، فارغ التحصیل دانشگاه تهران، از بین 120 شرکت کننده ایرانی در گزینش سال 2010 میلادی در فهرست 25 نفر انتخابی قرار دارند. جالب آنکه هر دو دانشجوی پذیرفته شده، در دانشگاه ووپرتال مشغول به تحصیل شده و استاد راهنمای واحدی دارند. به گزارش این سایت، اینکه دو دانشجو به صورت هم زمان، از یک کشور و در یک رشته برای بورسیه پذیرفته شوند، اتفاق بسیار نادری است.

برای آشنایی بیشتر با شرایط تحصیل طراحی صنعتی در کشور آلمان، اینجا کلیک کنید.

سازمان بورسیه ی آلمانی به نام DAAD همه ساله، دانشجویان زیادی را از اقصی نقاط جهان، جهت تحصیل در آلمان حمایت می کند. به گفته ی مسئول گزینش داوطلبان ایرانی این سازمان، تعداد کیفیت مدارک و رزومه های دانشجویان ایرانی به قدری بالا بود، که این سازمان بر خلاف هر سال که 20 نفر را از بین داوطلبین انتخاب می کرد، امسال 5 نفر به ظرفیت خود اضافه نموده تا هر چه بیشتر برای داوطلبان دوره ی دکترای ایرانی شرایط تحصیل در آلمان را فراهم سازد.

وب سایت طراحی صنعتی به نمایندگی از اعضای سایت، دانشجویان و دوستان طراح، این موفقیت را به خانم ها میترا خزاعی و صدف رستم خانی تبریک می گوید. امیدواریم در آینده نزدیک از تجربیات بیشتر این دوستان در زمینه طراحی صنعتی بهره مند شویم.



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=658&rnd=4305