ارسال کننده: مدير سايت
تاریخ ارسال: 1389/3/25

 کنکور عملی آزمایشی - کارشناسی ارشد طراحی صنعتی

با توجه به زمان کوتاه باقی مانده تا آزمون عملی کارشناسی ارشد طراحی صنعتی (4 تیرماه 1389)، کنکور آزمایشی به منظور تجربه کردن فضای کنکور، رفع اشکال، بیان نکات کنکوری، جمع بندی نهایی و تمرین زمان بندی تدارک دیده شده است.

شرایط برگزاری آزمون:

- کنکور آزمایشی به همراه کلاس رفع اشکال و جمع بندی نکته ها، در یک صبح و عصر در تاریخ دوشنبه 31 خرداد 1389 با نظارت آقایان اردشیر حکیمی (رتبه 3 کنکور سال 85 و رتبه 2 المپیاد سال 85) و علی شیخ پور (رتبه 6 کنکور 85 و رتبه 4 المپیاد 85) برگزار خواهد شد.

- داوطلبان پس از طرح سوال آزمایشی، به مدت چهار ساعت طرح های خود را ارائه خواهند کرد و پس از استراحت ظهر، به مدت سه الی چهار ساعت، با حضور همه داوطلبان نکات مثبت و منفی کارهای ارائه شده ارزیابی خواهد شد.

- ارائه کارها بر روی زمین صورت خواهد گرفت. لذا علاوه بر لوازم التحریر، همراه داشتن تخته شاسی ضروری است.

- هزینه شرکت در این کنکور 20 هزار تومان می باشد.

- در صورت ثبت نام بیش از 20 نفر، کنکور به صورت جداگانه در دو روز مختلف برگزار خواهد شد.

- در صورت ثبت نام کمتر از 5 نفر، این برنامه لغو خواهد شد.

- محل برگزاری آزمون واقع در تهران، خیابان پاسداران، روبری برج سفید، خیابان امیر ابراهیمی می باشد. آدرس دقیق تر به ثبت نام کنندگان اعلام خواهد شد.

برای ثبت نام در این آزمون، نام و نام خانوادگی و شماره تلفن خود را به آدرس info newdesign.ir با درج عنوان Konkoor در موضوع ایمیل، ارسال نمایید. برای تایید نهایی ثبت نام با شما تماس خواهیم گرفت.



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=683&rnd=2107