ارسال کننده: Azadeh Rahimian
تاریخ ارسال: 1389/7/5

 معرفی کتاب: هنر نوآوری

هنر نوآوریدر این کتاب گام به گام هر یک از مراحل فراگرد نوآوری در شرکت IDEO،که یکی از مشهورترین شرکت های طراحی در جهان است، شرح داده شده است؛ از ساختن گروه های پر حرارت تا نگریستن از چشم مشتری و از توفان های مغزی تا ساختن سریع یک الگوی نخستین. در سال های اخیر، همچنان که افسانه ی IDEO در اطراف و اکناف گسترش یافته، شرکت مشتریانی داشته است که نه تنها برای یکی دو محصول، بلکه برای روش نوآوری این شرکت دست به گدایی توصیه و مشاوره زده اند! شرکت به این درخواست قاطعانه پاسخ داده است. معنای آن این است که این روش شناسی نه تنها برای IDEO کارایی دارد، بلکه ثابت کرده است که قابل انتقال نیز می باشد.

در این کتاب تام کلی، مدیر عامل شرکت IDEO، روش شناسی تنظیم شده ی شرکت را که بدون شک بهترین راز سر به مهر آن است، فاش می کند.

بروس ناسبام، بیزنس ویک (business week):
تام کلی، درب جعبه جادویی نوآوری را بر روی کل آمریکا گشوده است. در ایامی که نوآوری نیروهای پیش برنده اقتصاد جدیدبه شمار می آیند کلی نشان می دهد که IDEO چگونه این عمل را انجام می دهد و اینکه شرکت ها در هر کجا که باشند می توانند ساختن محصولات و تولید خدماتی را بیاموزند که همه ما در حسرت داشتنشان به سر می بریم. اگر در حال تلاشید تا عشق به محصول ایجاد کنید هنر نوآوری به شما نشان می دهد که چگونه دست به این کار بزنید.

جفری پفرر، استاد دانشکده بازرگانی استنفورد و نویسنده شکاف بین دانستن و عمل کردن:
همه درباره خلاقیت و نوآوری صحبت می کنند؛ اما IDEO عملا انجامش داده است. هنر نوآوری به تفصیل اندیشه های قابل عمل را درباره نحوه ساختن فرهنگ نوآوری و سازمانی که خلاقیت درآن امری عادی به نظر آید فراهم می آورد. این کتاب با تأکید بر اعمال مدیریتی، یک اثر برجسته و خواندنی برای تمام کسانی که در هر سازمانی می خواهند بهتر شوند، خلق می کند.

فست کمپانی (FAST COMPANY):
موسسه توسعه محصول IDEO مشهورترین شرکت طراحی جهان است آفریده غایی آن، خود فراگرد خلاقیت است. برای دیوید ام کلی یکی از بنیان گذاران شرکت و همکارانش کار همان بازی است، توفان مغزی یک علم است و مهم ترین قانون، شکستن قوانین است. آیا این فرمول خلاقیت در جاهای دیگر نیز کار می کند؟ برخی از شرکتها پیشتاز جهان قطعاچنین فکر می کنند.

مشخصات کتاب:
عنوان: هنر نوآوری (درس هایی از خلاقیت در ساخت محصولات جهانی)
عنوان اصلی: The art of innovation: lessons in creativity from IDEO
مولف: Tom Kelley با همراهی Jonathan Littman
مترجم: سینا قربانلو
چاپ اول 1387
تعداد صفحات: 298 صفحه
ناشر: انتشارات مبلغان



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=744&rnd=7156