ارسال کننده: علی شیخ پور قاسمی نیا
تاریخ ارسال: 1389/12/6

 امکانات جدید پروفایل های طراحی صنعتی ایرانی

طراحی صنعتی ایرانیپس از راه اندازی موقت گالری در پروفایل های اعضای طراحی صنعتی ایرانی و اختصاص فضای 10 فایل به هر کاربر، در مدتی کوتاه بیش از 580 طرح در پروفایل ها ارسال شد که نشان دهنده سطح نیاز و پتانسیل بالا برای گسترش امکانات این بخش بود. اینک با ارتقای سرور وب سایت طراحی صنعتی ایرانی و ایجاد تغییرات عمده در برنامه نویسی وب سایت، امکانات جدیدی به شرح زیر برای اعضای سایت در نظر گرفته شده است:

1- محدودیت ارسال 10 فایل برای هر کاربر، حذف شده است و کاربران می توانند با ایجاد آلبوم ها و دسته بندی تصاویر، طراحی های شخصی خود را به تعداد نامحدود در پروفایل خود ارسال کنند.

2- در صفحه مدیریت کاربران، کامنت های جدید ارسال شده برای هر طرح مشخص می گردد و بدین ترتیب کاربران می توانند با سهولت بیشتری از دریافت کامنت های جدید مطلع شوند.

3- ارسال کننده طرح می تواند کامنت های ارسال شده برای طرح را مدیریت و یا حذف نماید.

به منظور حفظ فضای تخصصی وب سایت از تمامی کاربران خواهشمندیم موارد زیر را به دقت مورد توجه قرار دهند:

الف) بخش گالری فقط و فقط مختص طراحی های شخصی کاربران است و بخشی از پروفایل تخصصی شخص محسوب می شود. لذا ارسال طرح های متفرقه از سایر طراحان و ارسال فایل های غیر مرتبط با طراحی صنعتی در این بخش ممنوع بوده و در صورت دریافت گزارش مبنی بر غیر مرتبط بودن فایل ها، اکانت فرد ارسال کننده تعلیق خواهد شد.

ب) از ارسال نقاشی های هنری (غیر مرتبط با طراحی صنعتی) خودداری نمایید. تنها برخی از طرح های گرافیکی کاربران نظیر طراحی پوستر و طراحی لوگو مرتبط با طراحی صنعتی، در صورت تشخیص مدیران سایت با افزودن مُهر www.NewDesign.ir اجازه نمایش خواهند داشت تا از استفاده های احتمالی از فضای وب سایت به منظورهای غیر علمی و تجاری جلوگیری شود.

ج) از آنجا که تنها اعضای سایت می توانند برای طرح های سایر کاربران کامنت ارسال نمایند، کلیه کامنت ها توسط مدیران سایت قابل پیگیری است و در صورت دریافت شکایت و یا تشخیص غیر مرتبط بودن کامنت ها از سوی مدیران سایت، اکانت فرد متخلف مسدود خواهد شد.

لازم به ذکر است که پس از اعمال تغییرات جدید در وب سایت، فرمت آدرس پروفایل کاربران تغییر یافته است که با مراجعه به اکانت خود و استفاده از لینک "مشاهده پروفایل" می توانید آدرس جدید را مشاهده نمایید. چنانچه در وب سایت ها یا وبلاگ خود به پروفایل طراحی صنعتی ایرانی لینک داده بودید، لطفا آدرس لینک ها را اصلاح نمایید.

امیدواریم امکانات جدید وب سایت، بستر مناسبی برای تشکیل پروفایل آنلاین طراحان ایرانی را به وجود آورده و به تدریج جایگزین وب سایت های مشابه غیر ایرانی گردد. خواهشمند است در صورت مشاهده هرگونه اختلال در بخش های جدید و همچنین برای ارائه پیشنهاد به منظور بهبود و یا افزایش امکانات، از طریق این فرم با ما تماس بگیرید.



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=825&rnd=822