ارسال کننده: جواد یزدانی
تاریخ ارسال: 1390/4/13

 گرامیداشت روز جهانی طراحی صنعتی، دانشگاه هنر اسلامی تبریز

با توجه به هم زمانی روز جهانی طراحی صنعتی با روزهای آزمون های پایان ترم دانشگاه هنر اسلامی تبریز، کادر سایت طراحی صنعتی تبریز به همراه گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر اسلامی تبریز، با تعداد اندکی از دانشجویان که در دانشگاه حضور داشتند، گرامیداشتی هرچند ساده و کوچک در این دانشگاه برگزار نمودند تا در نکوداشت و معرفی این رشته سهیم باشند.

بسته بندی هایی خطی از مفتول برای شکلات های کُروی شکل که همه این (تقریبا) 200 بسته بندی، توسط دانشجوها و بدون هرگونه ابزار و صرفا با دست ساخته شدند. سکویی در وسط حیاط دانشکده هنرهای کاربردی دانشگاه هنر اسلامی تبریز که میزبان این گرامیداشت بود به پوستر رسمی این روز آراسته شده بود.

اگرچه شکلات ها هوای گرم و تابش آفتاب را تاب نیاورده و به اشکالی غیر از کُره تبدیل شدند، اما همه رهگذران از جمله اساتید و دانشجویان دیگر رشته ها، این یادبود را به عنوان نمادی از طراحی صنعتی پذیرفتند و به همراه بردند.

به هر یک از این سازه های نگه دارنده شکلات، یک روبان وصل شده بود با این گفته ی "رابرت. ال. پیترز":

"طراحی فرهنگ را می سازد، فرهنگ ارزش ها را شکل می دهد، ارزش ها آینده را تعیین می کنند."
Design creates culture. Culture shapes values. Values determine the future.  - Robert L. Peters

برگزارکنندگان و شکل دهندگان اصلی این جشن: محسن تفضلی، محمد امیری، ریحانه علیزاده ربیعی، حدیثه ناطقی رستمی، سمانه فرهمند یگانه، حدیث فرهادی، پریسا نقدی، ریحانه مشهدی، امین رهنمازاده، حامد رسول آبادی، سینا احمدزاده، آریا مستشارنظامی، روح الله خسروجردی، سهند بابالی، هومن درانیان، میلاد زیدآبادی نژاد، آراد قهرمانی، و...

منبع: http://www.tabrizid.com/1390/04/11/post-97



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=894&rnd=581