ارسال کننده: مدير سايت
تاریخ ارسال: 1390/5/7

 طرح تضمینی کلاس های مرحله دوم کنکور کارشناسی طراحی صنعتی مؤسسه هونر

موسسه آموزشی هونرثبت نام دوره دوم کلاس های آمادگی مرحله دوم (آزمون عملی) کارشناسی طراحی صنعتی آغاز شد.
با توجه به سابقه ی بسیار درخشان قبولی داوطلبان در رشته ی طراحی صنعتی در این مؤسسه، با رتبه هایی متفاوت از تک رقمی گرفته تا چهار رقمی، این مؤسسه طرح تضمینی را به داوطلبان امسال توصیه می کند.

طرح تضمینی: شامل داوطلبانی می شود که تاکنون از کلاس های این مؤسسه استفاده نکرده اند. در صورت مجاز نشدن برای انتخاب رشته، فقط هزینه ی جلساتی که داوطلب در کلاس حضور داشته است دریافت می گردد.

مژده به کسانی که باید ببینند تا باور کنند: جلسه ی اول برای کلیه ی داوطلبان رایگان است.

قابل توجه داوطلبان
داوطلبان قبل از ثبت نام و حضور در کلاس (طرح تضمینی)، مصاحبه ای توسط رتبه ی 1 کنکور سراسری و فارغ التحصیل رشته ی طراحی صنعتی خواهند داشت.

 

هونربرگزاری آزمون عملی طراحی صنعتی (قوی ترین کادر طراحی صنعتی دانشگاهی کشور) با حضور:

- استاد مهدی اصل فلاح (عضو هیئت علمی دانشگاه هنر و مدرس دانشگاه هنر و پردیس بین المللی دانشگاه تهران در کیش، مدرس موفق دوره های آمادگی کنکور عملی کارشناسی و کارشناسی ارشد).
- استاد مهیار صامت حقیقی (عضو هیئت علمی دانشگاه هنر و معماری، مدرس دانشگاه های سراسری تهران و پردیس بین المللی دانشگاه تهران درکیش)، برگزار می شود.

- برای اطلاع از شرایط ثبت نام و یا رزرو جا در این کلاس ها می توانید از ساعت 9 تا 18 با شماره تلفن های موسسه تماس گرفته و یا برای ثبت نام حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

تلفن: 77201320(021)
آدرس سایت: www.hoonar.com

*‌اولویت ثبت نام با داوطلبانی است که نسبت به رزرو جا سریع تر اقدام نمایند.



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=901&rnd=9650